fredag 27. februar 2009

…rustikk opplevelse….

 bare jazz

…ble lei av å spise kameler med Petter Stordalen, og måtte ha litt forandring…nydelig mat og musikk i rustikke omgivelser midt i Oslo sentrum…

..”Bare Jazz” platebar i Grensen ...(sjekk musikktips på hjemmesida).. her kan du kose deg med å ta et bredt utvalg av verdens jazzutgivelser i nærmere øyesyn...jeg fant denne…en ny favoritt..søndag morgen musikk sa selgeren..og jeg var solgt..

..ønsker du å hvile bena med ennå mer jazz, spaserer du opp trappa til 2. etasje og til ”Bare Jazz Jazzkafè”… midt i lokalet kan du se ned i platebutikken og ned på ei nydelig lysekrone….omgivelsene er passe rustikke for ei rusten dame som meg….og med nydelig jazz fra et supert høytaleranlegg…var det et sanselig møte…

…sanselig var også et tilfeldig møte på flyet med denne dama…ta en titt…drømmer i oppfyllelse…

7 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

target="_blank" :) endeleg.
Har sete og høyrt frå den nye favoritten din, har lasta ho ned på Spotify-en min og det er heilt fantsisk ein fredags morgon på kontoret. Takk for sjelebalsam :)

Ha ein nydeleg fredag!
Britt

Klaffen sa...

Må bare si en ting: Dette kan du!!balmsa for sjela og glede for resten. hurra

Malla sa...

Vakker musikk og en spesielt sted! Takk for at du viste vei..!

God helg! Klem Guri

Gamlå sa...

Ja der Miamor hadde Gamlå Storkost seg. Hadde sittet der lenge jeg med et glass vin og storkost meg.

ha en fin helg

klem fra Gamlå

~♥~ Monica S sa...

:-)

Likte veldig godt den benken som står midt i bildet!! :-)
SKulle gjerne hatt den!

Monica

GundaM sa...

Innom og ønsker deg ei fin helg Marit;)

Klem

hvorfor ikke... sa...

Hærlig Miamor;) Takk for at du deler! Der så det sååååå koselig ut...bare Må dit en gang...bare Må ha det;)
God helg til deg.
Fredagsklem fra meg:)