lørdag 27. februar 2010

..blodig alvor…

blod3

..helgas krim er blodappelsinspor i snøen..så mye skumlere enn det tror jeg ikke denne dagen blir..men ingen kjenner som sagt dagen før sola går ned…

..og denne snøen forsvinner ikke så brått…det er nok å ta av..så bevisene ligger så og si opp i dagen…

blod

..har god trening i uløste gåter her i huset..

…hvem har lånt den nye kjolen min?..hvem har spist sjokoladen jeg kjøpte i går?..hvor er konfekten som var igjen etter jul?…flust med gåter her som aldri blir løst er jeg redd..men jeg er allikevel klar til å hjelpe miss marple i morgen kveld…

..vakker helg ønskes deg fra miamor..

6 kommentarer:

Hege sa...

Mmmm - blodappelsin!!!

Her i trøndelagen er det bare et flott tynt lag med nysnø - som ROPER på meg. Ut på SKIII roper det... Men i dag har jeg vært på lunsj med venninner istedet. Viktig det også - og mer passende for hosten. :)

Ha en kjempefin lørdag!

Klemmer fra Hege

Anonym sa...

Du er genial Egon!

Refleksjon på livsvegen sa...

Du kan dette med å fotografere :-)
God helg!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Artig bilde :) Håper du har ei kjempeflott helg! Godklem

miss marple sa...

...det største mysteriet her i huset er for tiden;hvor tar alle gode hjelpere veien når mor forsiktig ymter;"ser ut som gårdsplassen må måkes igjen,gitt.."
..et mysterium jeg lengter etter å finne et svar på....puh...
...og,nei...jeg er ikke på "fjesboka"...

Anne sa...

Noe så hærlig et innlegg, nok en gang, både i ord og i bilder det vennen :-)

Sla skinner og huldra skal ut på tur!! Ha en kjekk søndag du også.