tirsdag 9. februar 2010

..fantasi…

fantasi

..bokstaver i sand fra sist sommer….

…fantasitankene har ofte trange kår fordi de gjerne ikke er gjennomførbare….de kan selvsagt munne ut i noe som er gjennomførbart..men det er vel så viktig å bruke fantasien som en lek…leke med umulige, usannsynlige idèer…kanskje handler det bare om å prøve..prøve ..helt til det gjennomførbare dukker opp..og så er det ikke så nøye om det ikke går likevel…du har iallefall prøvd…og blitt litt modigere….og det er et mål i seg sjøl…

…prøver litt jeg tenkte jeg…og innvilger stoor tabbekvote til kjentfolk..miamor, meg sjøl og marit…

4 kommentarer:

Hege sa...

Fantastien er en del av livsgrunnlaget vårt - mister vi den mister vi gnisten. Sånn ser jeg på det! :)

Jeg har masse store fantasier og planer jeg - flesteparten kommer ikke utenfor hodet engang. Og det er kanskje like greit... ikke vet jeg! :)

Ha en finfin kveld!!

Dans på roser... sa...

Vi må fantasere litt sammen også...og kanskje legge en konkret plan =)

May your dreams come true!!!

klem til deg fra meg

Ramme Alvor sa...

Ja, det er sant...eg hadde store drauma i ungdommen...no har eg nok med å pusta...eg vil drøyma litt med deg trur eg....drauma stora og hetliga...

Klem!

JULIEK sa...

Fantasien er livsviktig for oss.... : )