søndag 21. februar 2010

..hva smaker lufta i dag?..

spindel

..”har du smakt på lufta i dag?”..

..nei..det var ikke den type stoff med hallusinasjoner som følge jeg kjøpte i går..prøver en gang til..

…”hva smaker lufta i dag?”…som friskt iskaldt brevann?..eller smaker den litt vår allerede?..

..lufta “smaker” forskjellig hver eneste dag, avhengig av årstid og hvor du befinner deg…ta deg tid til å se og “smake” litt på naturen i dag….ja, du kan bli hekta , men garantert uten farlige bivirkninger…(..dette er ikke en oppfordring til å stå med åpen munn og smatte midt i svevestøvet eller eksoslokket….da kan jeg ikke garantere for hverken det ene eller det andre…annet enn at det ser dumt ut..)

..inspirert av øyunn bjaanæs hrasky..redaktør i interiørmagasinet..

5 kommentarer:

Anne sa...

For en glede å komme hit!! men inni meg kniste jeg nå litt, for den sommerkjolen i headern sto litt dårlig sammen med ditt siste vinterbilde her, he he ingen gåsehud å spore nei!!

Vakre bilder Marit, vakre ord, kan en ønske seg noe mer en søndag morgen :-)

Trønderklem.

Ramme Alvor sa...

Ok..eg skal gå ut og smake litt. har vore ute og saga ved...men smaka glømde eg heilt. Du er ikkje so dom du :)

Klem!!!

Hege sa...

Flott bilde!! Spindelvevbilde har jeg også lyst til å prøve meg på!

Og smakt på lufta - det har jeg ikke i dag. ALTFOR kaldt her. Kulde & vind passer dårlig sammen! :)

God søndag!

Som mine dager er sa...

Det handler om å stoppe opp og ta seg tid. Men å smake på lufta har jeg aldri gjort ... eller har jeg det ...?!!! Blir nok å gjøre det fra nå av på din oppfordring ;-)

Håper knekkebrødene ble gode. Var opptatt fredagskvelden men smilte over meldingen.

Ha en flott uke min venn.

Klem fra Marit

ida sa...

nydelig fantastisk vakker blogg
klem fra ida