søndag 28. februar 2010

..småpusling…

pute1

…resultat av lørdagspusling med symaskina…linputer

perler

..sol og kaffe på trammen i dag..og sola leker i snø..og erter meg opp til dans med fotoapparatet…

tall

..og tallenes tale er klar..det er mars i morgen..vårmåned..og det er ikke “på lat” en gang som ungene sier…

tall2

..å tulle med tall er gøy…spesiellt når det ikke er eksamen det dreier seg om..og det er det bestemt ikke i denne lekeverden….der jeg vrenger og speiler og koser meg med fotolek…mia-moro…

4 kommentarer:

Dans på roser... sa...

åh...du---ER SÅ FLINK!!!!
Gleder meg til next time, beibi! =)

Petunia sa...

Du er flink med søm, ord, foto og tall også ser jeg!! Er det noe du ikke mestrer???

Hege sa...

Multikunstner-Mia skal jeg kalle deg fra nå av! :))

JULIEK sa...

....men du så lekre tall....hvordan har du fått til dem ?