lørdag 13. mars 2010

…putesying….

antikk

..nei jeg har ikke sydd puter under armene på noen..ikke med vilje iallefall..men putene jeg har holdt på med en stund..er ferdige nå….skal overhales med litt tekstilfarge på hull i trykket..men det tar jeg en annen dag…så nå er rammelimmetoden utprøvd ..og skal få kjørt seg flere ganger…må finne ut hvorfor det ble hull i trykket …er nok miamor sin utålmodighet som har skylda tenker jeg..godt jeg kan skylde på henne…

antikk2

..men silketrykkmetoden frister også til utprøving..har snakket om det alt for lenge nå…så da må det bli mål for våren på trykkefronten…

..ellers er spotfy kommet i hus igjen med den nye pc-en min….jippi…

hør hva jeg har oppdaget..

..koselig lørdagskveld ønskes dere…

6 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Kjmepefine! Kjempefine! Kjempefine :)

Du er so flink!

Refleksjon på livsvegen sa...

Dyktige Miamor..
Eg har gjort alt og ingenting, forstå det den som vil !
God søndag!

Eirin Bjørnstad sa...

Så flink du er!! Puter er en flott ting, og sikkert noe en som meg som vil så mye, men kan nesten ingenting når det kommer til håndarbeide, kan få til med veiledning. ;-)
Når jeg kommer til Bergen må vi vel ta oss tid til å sy en pute med stoff vi kjøper på bytur? Bergenputa.
Bare en tanke. ;-)
Og så vil jeg si at når enden er god, blir alt så mye lettere. Knis.
Alt godt fra Eirin

Anna Lisa sa...

Å så fine puter!!
Flink jente :)
Ha en fin søndag min venn
Klem

organic-lizzi sa...

Dette var bare utrolig lekkert!!!
Prøvde å lese litt om det,men nesten"gresk" for meg...
Kos kveld fra Randi

Unknown sa...

Hei min venn, for noen vakre puter!
du e bare så kjempeflink, Miamor!
Tenk om eg kunne brukt litt av friuka mi til sånne kreative krumspring... Har nok innsett at eg e best med mico-kluten min=(
Og så snømåken, da....=)
Nå er det sengetid for meg,
natta til deg også.