onsdag 14. juli 2010

..spor i sjelen…

stall

..har forlengst konstantert at alzheimermedisinen min ikke virker i sommer…snodige greier dette..men det ser ut til at “hvor-er-brillene-og-mobilen”-uttalelsene mine har økt proposjonalt med at sommerdagene skrider frem…

hmn

…lukter og synsinntrykk hjelper iallefall på langtidshukommelsen..og etterlater gode barndomsminner…bestemors fjøskrakk og døra inn til pappas barndomshjem er dører inn til slektsfølelse og røtter…

vinge

…og setter spor i sjelen…

5 kommentarer:

Hege sa...

Vakkert! :))

Nå skal jeg lese litt mer her inne - når jeg først er på besøk. Jeg har ikke lest blogger jeg på flere uker. Det er en skam!!

Forresten, jeg får stadig vekk beskjed om å begynne med Aricept! ;) Så det er ikke bare du nei...

Magdalena sa...

nyyydelige bilder,- de setter spor...
goklem og fin sommer videre¨¨*

Beate sa...

SÅÅ vakkert!!

Anne sa...

Oj oj, men DA er du jo virkelig i feriemodus o :-) en glemmer ting, GODT tegn det kjære venn.

En ser også at du tilbringer tid p en vaker plass, der en lett senker skuldrene og finner fred, det er godt ja!!

Annelem til deg.

...bading og greier, he he kan det bli bedre.

LR Photography sa...

Great image that door!