fredag 25. januar 2008

Kjøkkenet vårt!

Mannen min syntes det var viktig for meg at jeg fikk meg ny mobil nå som jeg har begynt å blogge! Kameraet var ikke så bra på den forrige mobilen, og da så han sitt snitt i å kjøpe en ny til meg.

La det være sagt min min mann har stor sans for tekniske dippedutter og var yr av begeistring over å vise fram nyanskaffelsen da jeg kom hjem fra Førde og omegn i kveld! Passe interessert i mobil, men heller behov for mat og å nyte hjemmets lune fred langt unna Sunnfjords storm, lyn og tordenvær virket jeg vel kanskje lite takknemlig, men....

Nå er vel hele poenget med den nye mobilen at jeg kan sende bilde fra mobilen og direkte inn på bloggen min, og det kan være nyttig for meg som reiser land og strand rundt i jobbsammenheng!

Måtte sjekke ut hvordan kameraet funket på mobilen, og derfor dette forsøksbildet fra kjøkkenkroken vår. Lyktes oss etter å ha satt bildet inn på bloggen et par ganger sidelengs, men nå - HURRA - har vi skjønt det, tror vi!!!!

1 kommentarer:

gunnhild sa...

Gratulerer med ny mobil! Har stor sans for tekniske duppeditter sjølv, så eg har stor forståelse for det, Eldar :-)

PS: Du må kanskje lagre dette biletet også litt mindre før du legg det ut, så det går an å åpne det utan å berre sjå øverste hjørnet...... Hadde berre så lyst å sjå kjøkenet dykkar igjen :-) (det hørtest litt meir klysete ut enn det var meint. Skulle berre vere littegranne klysete ;-) )