lørdag 26. januar 2008

Pute nummer tre!!!


Har vært produktiv i dag og er temmelig fornøyd sjøl. Måtte stresse innom Kid for å skaffe innmat til de nye putene. Måtte jo se hvordan de tar seg ut sånn på ordentli`!!


Nå mangler bare en ny stilig brun sofa til alle de nye putene mine.


Sofaen nede i kjellerstua er moden for utskifting også. Onsdag var jeg innom Fretex for å levere diverse etter opprydding på roterommet vårt under trappa. Der fant jeg en bra sofa som egnet seg til kjellerstua. Kun 950 kr,og god nok til å slite på. Ble ikke noe kjøp den dagen,men da mannen skulle sjekke om sofaen var godkjent i dag(lørdag), hadde de satt opp prisen til 2500 kr!! Vi utsetter kjøpet og venter kanskje til vi får kjøpt den brune drømmesofaen til stua oppe,og flytter den røde som nå står oppe,ned i kjellerstua!

4 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Velkommen til bloggverden:) Håper du trives. Og blir spennende å følge med innlegga dine fremover. Ha en fin søndag. Klem

Anna Lisa sa...

Bare hyggelig;) Altid kjekt å bli kjent med nye bloggere:) Eg håper det er greit eg linker til deg. Klem

Miamor sa...

Det er flott at du linker til meg! Ha en god søndag videre. Jeg er forresten gift med en sunnmøring!Klem

gunnhild sa...

Flotte puter, Marit!