lørdag 2. februar 2008

Papirbilde

Hver gang jeg er i Oslo må jeg innom Norway Design og papirbutikken der. Tar med meg hjem rull med papir hver gang som gjerne ikke får plass i kofferten, men blir sånn litt godt klemt før jeg får den hjem. Var i Oslo denne uka med jobben,og rakk akkurat favorittbutikken før de stengte. I snø, slaps, regnvær og med koffert og pc-veske på slep bar det gjennom oslogatene med en ny papirfangst. Hva jeg skal bruke det til?
Resultatet ser du på bildet på veggen ( vet at bildene er knalldårlige,og satser på at vi får et bedre kamera etter hvert! ) Klarte så vidt å lime og klistre papir opp på lerretet med to fingertupper som ikke er helt inntakte etter skjæring av trykkeplate i linoleum på fredag. Til stor fornøyelse for mine to gode,kreative venninner måtte jeg plastres et par ganger. Godt man kan være til GLEDE for sine venner !!!!


1 kommentarer:

gunnhild sa...

Gler meg til å kome å sjå "live"