fredag 14. mars 2008

GOD PÅSKE








Påskeegg med fyll og favorittserviettene mine fra Tine K, som jeg hamstrer når jeg finner dem. Fant disse hos Villa Rosa i Sandnes og vet at de har dem på Cornelias Hus i Trondheim. Disse to butikkene er forøvrig virkelig verdt et besøk ... Utrolig koslige begge to : )
Rolig lørdag i heimen ellers. Mor har tatt sitt nesten daglige bad med kaffe på badekarskanten, og nå inntas deilig frokost .. Speltbrod med pesto og brie og deilig Kushmi tea... CARPE DIEM folkens : )

1 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Heisann!! Så rart...for eg tenkte akkurat på deg og hadde tenkt meg en liten tur innom sida di når eg plutselig fikk beskjed om at du hadde lagt inn kommentar på bloggen min. Eg skulle bare blogge ferdig litt først...veldig rart:) Dei skålene nedom var nydelige. Har plasert meg i sofan og slapper av med litt fredagskos. Mannen er ute en tur og elsdste jenta på ungdomsklubben. Han på 10 har venn på besøk og dei sitter oppe på rommet og koser seg med pizza og film. Minste tulla sover søtt. Sliten etter lang dag i barnehagen. Det er godt med fred og ro og ryddig og koselig på en fredagskveld. Koser meg ja:) Ha en riktig fin helg og god påske til deg og dine. Eg har tenkt å komme med eit innlegg til før påske. Klem