onsdag 9. april 2008

Best og Pest....endelig


Best i huset vårt må absolutt være badekaret :)
Jeg ELSKER å slappe av med en kopp kaffe og et interiørblad nettopp i badekaret.... I påska så jeg til og med film mens jeg lå og skvulpa.. Ja, jeg ER litt smågal... men de gale har det godt har jeg hørt....
Pest må rett og slett være den bunnløse kurva med enkle sokker som ALDRI blir tom :=(
Hva gjør man med sånt no..???
De finner ikke hverandre heller disse sokkene sånn helt på egenhånd...
Dårlig... Er redd jeg må leve med denne pesten en stund til....eller er det noen der ute som har funnet opp en metode for å unnslippe den store sokkespiseren. For det må være noen i ethvert hjem som spiser en enkel sokk nå og da....eller?

Gjør det enkelt videre jeg da og utfordrer den som har lyst til å ta opp denne stafettpinnen....


4 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Trodde jeg var den eneste som hadde en sånn bunnløs sokkekurv, jeg!!
;)

Karna sa...

Elsker å ligge i badekaret jeg også, leser, hører på radio og slapper av...deilig!

Min vaskemaskin er røket, så nå må jeg desverre kjøpe ny vaskemaskin istedenfor planter og nye hagemøbler....en STOR strek i regningen....typisk!

Nilla sa...

Badekar...............
Å ikke snakk om det (savner det veldig)
Min beste erstating er badstua på hytta, men det blir ikke helt det samme. Vi har badestamp utenfor huset også men den har ikke "funket" før nå....

Hvor i sv..... blir det av alle de andre sokkene da???

Magdalena sa...

så flottt bad...
Merkelig det der sokke-fenomenet, er liksom ingen logikk i at noen forsvinner,- hvor blir de av???
-har forresten bodd på Fosen i to år;) Min svigermor er en opptatt dame, takk,-skal prøve huske hilse :)