torsdag 22. mai 2008

Nakendamer...???!!!!!!!

Som mange har fått med seg, har jeg i det siste aktivt spart miljøet vårt ved å ta BUSS istedet for fly!! HELT frivillig selvfølgelig :) Da må man bruke tiden til noe fornuftig! Og hva er vel mer fornuftig enn å blogge og lese interiørblader???

Det var da jeg så for meg damene i bloggverden gjøre som den australske interiørdama Shannon
Fricke gjør! Leste en reportasje om henne i Elle interiør der hun kommer med følgende oppfordring...sitat:"-Kle deg naken og vær helt ærlig med deg selv. Bare på den måten kan du virkelig skape det interiøret som passer deg." Sitat slutt...

Og er det ikke DET VI VIL dere kjære bloggvenner der ute ...

Kan bli heftig dette med alle disse bloggtreffene vi snart skal ha :)


HE.he..Kunne ikke dy meg. Hun snakker kanskje om en annen slags avkledning i overført betydning, men tanken var jo litt morsom...

13 kommentarer:

Huset i Hagen sa...

Ja. den overskriften din fikk meg ihvertfall til å besøke bloggen din he.he. Vi kan jo bare kle oss naken nå da Det er jo snart sommer! :0) Jeg kunne egentlig tenke meg at hagen min hadde høye tette trær rundt hele veien slik at jeg kunne gjøre nett hva jeg ville både i hus og hage. Gå naken rundt om jeg følte for det en dag...Ha en fin dag! - med eller uten klær..:0)

Karna sa...

Tror jeg skal spare dere for det synet....ha ha ha

Kos deg i Trondheim, finner nok noen fine butikker der også...

God helg!

MeyBiMe sa...

Ja dette kan jo bli skikkelig interessant........ :-/
Spennende å se om stilen ville bli totalt anderledes da ja... :-D
Ha en vidunderlig fin helg :-)

Anna Lisa sa...

hehe....joda man må være ærlig med seg sjølv.. Men trenger man da å være naken???...jaja...skal jo i dusjen snart så vi får sjå kva eg finn ut :) hehe...
Ønska deg ein innholdsrik og spennande dag!!
Klem

Mitt hvite hus sa...

Hi Hi ble nysgjerrig når jeg leste overskriften. Er ikke dette interiør blogg tenkte jeg. Hihihi...
Leste det jeg også.
Jeg skal i dusjen og vakse ut hårfargen min:=)
Ha en strålende flott helg.

Miamor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anna Lisa sa...

Neida kjære deg...syns ikkje det var på kanten. Tror dei fleste sjønna en spøk. Og hvis ikkje kan dei som er for prektige til slikt bare få seg eit lite sjokk eller noke å snakke om ;)
Ha god helg!!
Klem

Bo med Lena sa...

Kjole og kjole fru Blom... jeg er ikke akkurat noe kjole-jente, så jeg har kjøpt en hvit tunika-topp (uten armer) på Indiska, så det går an å slippe ut magen uten at noen ser det:)) Den var skikkelig søt... synes jeg da.

Så skal jeg ha noen skikkelig trange beige (lik skoene) bukser som ser ut som om de er mala på meg (sånn som fjortisene går med vet du). Da fant jeg ut at jeg ble litt sexy (siden det var kravet) og litt "meg" = avslappet.

Hva tror du? Jeg er liksom ikke noen drakt-dame, så jeg fant ut at jeg får kle meg i noe jeg føler meg vel i (i og med at det er mange jeg ikke kjenner der, er det litt viktig fant jeg ut)

janne - kathrine sa...

Måtte smile litt her nå ja... :-)

Da er det antagelig nettopp det jeg har glemt å gøre... ransake mitt innerste inne før jeg går igang med oppussingsprosjekter og innredning, for jeg ser ofte at løsninger jeg trodde var helt optimale - ikke er det allikevel.
Da skal jeg jammen huske på å kle meg mentalt naken neste gang ;-)

Ønsker deg en fin helg :-)

Anonym sa...

:)) Bra oppfordring, men jeg må nesten tenke litt på det..
Ha en riktig fin helg!

Karianne

Tone sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tone sa...

He he, her blir nok miljøgevinsten av den frivillige bussturen fort spist opp av energiforbruk til boligoppvarming :)

GundaM sa...

Jøss, ja hvorfor ikke...Sitter nå faktisk i hagen og blogger med pcen på fanget og vinterjakka på. Fryser på fingertuppene men jeg gir meg ikke... Brrr, får bare håpe det ikke blir blærekatarr av d ;)

Synd det ikke klaffa idag da, men vi tar det igjen siden vi.Containergirl venter! God tur nordover og god helg her oppe. Været er flott men du så kaldt det er;)