lørdag 30. august 2008

Søte små venner....



Mamma er 75 år i dag, og vi har feiret og spist kake og kost oss!!
Mest rørt ble hun av tre små venninner ( 9 år) i nabolaget som kom innom med roser, nybakt bolle og tre herlige kort!
Her står det: " Kjære Jorunn! Gratulerer ,med dagen ! Du er som en bestemor for oss i nabolaget! Vi håper du vil leve med oss lenge! Vi er kjempeglad i deg alle sammen!

Nydlig....

I et annet står det..du er der alltid når det trengs...vi kommer til å elske deg...du er verdens beste nabo!! Du er snill, pen og flink og hjelpsom!!

Er det rart man blir rørt...

PS! Mellom oss hadde alle tre fått seg kjærester på fredag :))))

20 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Rørende. Så utrolig rørende! Slikt setter man umåtelig stor pris på.

Men hvis mora er lik datteren .... eller ditto ... så kan jeg godt forstå at nabojentene liker din mamma ;-)

Ha en fortsatt fin feiring, kjære venn.

Klem(zzz)

Lykkehuset sa...

Barn er bare så ekte og herlige:)

GundaM sa...

Så fint å bli satt slik pris på ! Flott;0)

God natt nå miamor så blogges vi siden;0) Gjeeesp!

*Hege*-mine små skatter sa...

Så herlig..... :)

CosiFanTutta sa...

Fantastisk sjarmerende! Håper barna i gaten synes jeg er snill, pen og hjelpsom :o)


takk for besøk på bloggen min. Strålende god kommentar du hadde til sykkelstativene - hylte av latter (til mitt forsvar skal sies at jeg er halvveis ned i en Rioja)
Ha en strålende kveld.

Heidi og Cathrine sa...

Ååå..., så koselig. Tenk å få en så herlig oppmerksomhet. Ja, utrolig rørende :O)

Fjordheim sa...

Heldige alle de som har henne som nabo. Flott at de også viser at de setter pris på henne.
Det var rørende å lese.
Gratuler henne så mye med dagen fra meg.
Flotte skatter du har funnet deg. Lykke til med flyreisen.
Ha en flott dag :)

Anne sa...

Nå så utrolig du!!!
Hils herfra også du!!!

Fin søndag til dere begge :-) klem.

Mitt hvite hus sa...

åååå så rørende dette var. Så utrolig kjekt at de forteller det til henne og på sin store dagO=)

Sånt gleder og varmer langt inn i sjelen=)

Nyt søndagen=)
klem!

Anna Lisa sa...

Å så sjønnt!!!
Håpa du har hatt ei fin feiring saman med mora di:) Du må gratulere ho frå meg på Island:)
Kosa meg,med morgånsola igjennom vinduet. Tryggve ligger på golvet og pludrer....alle andre sover...klokka er bare 08 her... to timar seinare enn i norge.
Ønska deg ein fin søndag min venn.
Klem

Ingunn sa...

Det var virkelig rørende!!Det må være en veldig spesiell mor du har!!;)

Gratulerer og fin feiring!

Ingunn sa...

Jeg skal faktisk på Stjørdal i dag i bursdag!!hehe.....bare så du vet det;)
takk for hilsen!

Tante Mimmi sa...

Så søtt! Forstår at du har kosa deg heime no!:) Hærlegt! Håpar mammsen hadde ein god dag! Min mamma er nesten like gamal.
Takk for du kikka innom meg og tenkjer på meg- det er rart at det gjer så godt! Me er i gang med hektisk oppstart og blogging vert det ikkje rom for. (men akkurat no sneeik eg meg til eit friminutt! fnis!) God veke- vonar du fekk alt med deg heim!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe, så søtt og rørande :) kor herlig er dei ikkje i den alderen ;) Håper kakene smakte og at deke hadde ei flott feiring! :)

Godklem :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
irina sa...

Heisann :)

Koss går det i bergen da ?

Skal vi ta en kaffe hos gunda snart kanskje :)

Kos får du til en slik header ?
Gunda hjalp meg å skifte look ;)
Klem

FO - 2 sa...

Sjarmerende og rørende ja! :)
Herlig.
Fin fin uke ønskes deg.

Made by KKann sa...

Hei hei hei..

Så flott og rørende! Barn er herlige!

Ha en fin fin mandag!

Smil fra KKann

Tone sa...

Så vakkert!
Eg er så glad i handskrift, og desse breva og tekstane frå barn, skrivne med hand har noko ved seg som gjer gåvene så gode.

Aninekanine sa...

Like rørende som innlegget hos Tante Mimmi, barn rører ved oss og de er så ekte :)
Anine