fredag 29. august 2008

Femte skatt..



GRÅDIG irriterende at dette mobilbildet ikke ble bedre, gitt!! Men denne gamle kjeksboksen fra Sætre kjeksfabrikk er et gullfunn syns jeg!! Her dandert med årets rognebær!!
Hvor jeg har funnet den???? Gjett!!
Mamma lurer svært på hvordan jeg skal den med meg på flyet..he.he...man har da sine metoder! Hva jeg skal bruke den til??? Det gjenstår å se....men UANTE bruksområder vil nok svirre gjennom den kreative delen av hjernen min vil jeg tro....så får vi se hva jeg lander på...
Har ikke landa ennå når det gjelder skattejaktfunn! Den som følger med får se.....

Skulle egentlig levere leiebil og JOGGE hjem tenkte jeg da....men nå regner det både katter og hunder...og SÅ sporty er jeg ikke ....

GOD KREATIV HELG, OG nyyyt livet!

7 kommentarer:

Vibeke sa...

WOW!Følger spent med videre jeg på skattene dine.Morsomt at du viser dem frem,inspirerende.Blir glad av sånt!!!

Janicke sa...

Kjempekoselig med besøk av en vestlending! Attpåtil fra naboøyen! ;-)
Morsom og flott blogg du har - her kommer jeg gjerne igjen.
God helg!

Ingunn sa...

Den kjeksboksen var kjempe fin!Håper på fler bilder av den jeg!!!;)

ha en fin helg!

Som mine dager er sa...

Råstilig kjeksboks kjære du. Det er alltid en skatt å finne der du har vært og shoppet. Må utover en tur igjen i løpet av neste uke. Bare MÅ!

Kos deg i morgen kveld. Håper dere får en fin feiring.

Mange klemmer herfra til deg, kjære.

by Siv sa...

Dritkul, grattis med funn...
*Siv*

Anne sa...

Flink du er til å moblil blogge da gitt :-)

... og ja, det ville vært morsomt å se ansktene til de vaktene på flyplassen... .-)

FO - 2 sa...

En fin skatt i seg selv. Som du kan oppbevare enda flere skatter i.... ;)