lørdag 23. august 2008

Tom i hodet....

22_0001 

Klarte ikke å vri hjerne nok til å finne på ei vettug overskrift, men  hadde bare noen bilder jeg hadde lyst til å vise dere...

Rosa liljer som belønning for at vi har vært så flinke å vaska huset grundig i dag...ja, det var vel kanskje jeg og ikke Miamormannen som tenkte på å belønne seg selv for sånt no`da  : 0

22_0002

Ikke så stor, men blomstrer gjør den iallefall den lille Hortensiaen som står på trappa. Den har fått selskap av Colaflaskene som vi dro med oss fra sommerferie i Irland i fjor...

22_0005

Ikke at Miamormannen akkurat jubla da han så hva jeg gjorde med lampa på kommoden i stua! Men så er han Sunnmøring og har et MEGET avslappa forhold til superlativer......Utforsker dette med naturen inn i stua må vite....

Og Eliasgutten min er ikke sååå liten lengre som på dette bildet...neida..det var leenge før Star Wars og Indiana Jones overtok oppmerksomheten..da var det BARE mamma da  : )

22_0004

Og utenfor i sensommerkvelden henger Gunda-engelen min og vokter huset...

 

14 kommentarer:

joanna sa...

Gunda-engelen din var herleg og det var blomane dine også!
Sunnmøringar er sunnmøringae og slik er det med denne saken !! Hihi klem ;O)

Drømmen om en eplehage sa...

Håper virkelig jeg får til å komme, har SÅÅÅÅ lyst!

Bare innom kjapt, for jeg lovte å ikke blogge så lenge ;o) eh, kremt!
kommer innom igjen for jeg likte bloggen din!
God søndag!

Fjordheim sa...

Hei.
Nydelige blomster. Ja det er mange ting litt drivved kan brukes til. Engelen var jo flott.
Mange flotte innlegg siden jeg sist hadde tilgang på data. Har fått låne min sønns nå. Han har jo ikke stått opp enda.

Fin pute du har sydd. Det er de samme dukene som jeg kjøpte. Hadde også tenkt å lage puter av de. Men fikk lyst til å bruke de som duker da jeg hadde ommøblert.

Ha en god søndag :)

Mitt hvite hus sa...

Gunda - engelen var rå tøff. Hva hun får til den damaO=)
Flotte bilder du viser. Er det driv ved du har brukt på lampen eller?
Nyt søndagen med deilig vær før regnet kommerO=)

Klem Kerstin

sandra sa...

dn hortensiaen var NYDELIG!!! likte dn så godt, fargen var jo delikat!!

Magdalena sa...

flott engel, rart med dem, er vakre i alle utgaver...
nydelige bilder, og hortensian me dcola var supert...
laget forresten litt i rust i sommer, fant piggtråd og strenger som eg tvinnet or hengte opp,viser det siden,- spennende med det som har " levd" i årrekker...
kos deg med besøket, ja lurt med slike besøk, der man må ta lit i huset først...
vi får besøk i morgen av tre katte-alergikere,- gjett om eg må stå på hodet og vaske...
har bursdag i huset og noen i familien tåler ikke pusen, de kan bare komme sånne dager som er ekstra rengjort, trasig for dem, men vi ER så glad i pusen vår....
klem og fin søndag~

Tara sa...

tusen takk for tips til turen vår...skal garantert innom sandnes, ja:)
klem tara

♥bagatellar♥ sa...

Gunda-engelen var nydeleg, utruleg kreativt å klare å kome på å lage ein engel av rekved. Blomster er alltid eit takknemleg motiv, står stille også gjer dei for fotografen. Då er det verre med vesle frøken Dita her i huset hehe. Forsøke å rett kameraet mot henne, og du kan være rimeleg sikker på at du får knipsa rumpa sidan ho då er på full fart mot fotografen lykkeleg over oppmerksamheite... Sunnmøring er seg sjølv lik hehe;-)

GundaM sa...

Du å du så søt du er. Det hjertet i innlegget under her er jo til å bli glad av!!!Ja, iallefall om du er som meg og deg;0)

og den lampa di på kommoden; søt ja! og godt engelen er der ute og passer på dere, ikke det at dere trenger det da men godt å ha noe å se på der og;)

Klem

GundaM sa...

Og ang besøk til Marit. Tirsdag er den eneste kvelden jeg kan ta entur...Hadde vært moro det ja!

Som mine dager er sa...

Nydelige bilder Mia. Hortensia'n og Colaflaska var genialt - det laget en herlig stemning i bildet!

Og man blir jo rent vemodig av å se bilder av sine barn fra den tiden mamma og pappa var deres eneste fokus. Det er nok andre tider nå ja. Naturens gang, heter det visst ;-)

Var det i kommende uke du skal opp til byen min? Will we meet again?

Klem.

Randi sa...

Åååå...de Gunda englene er bare rå fin!! må visst bestille meg en jeg også. Kreativt med den lampefoten.

Ha en superflott mandag

innendørs sa...

ja, den engelen var bare fantastisk!!! gliste stort da jeg så den!!:) og takk for hyggelig kommentar hos meg!! :)

FO - 2 sa...

Hehe. Original overskrift.
Og selv om du var tom i hodet for en passende tittel, så er innholdet i denne bloggposten veldig fint!
Flotte og personlige ting. Engelen fra GundaM er herlig!
Og blomstrene... Ja de må bli prikken over i`en de... ;)