tirsdag 2. september 2008

Bank..bank...

 

Har møtt min overmann når det gjelder  kjærlighet til dører! Har begynt å lese bøkene til Anthony Horowitz om brødrene Diamond. Ungdomsbøker dette egentlig, men siden jeg er så ung til sinns...he.he.... så går det unna!!  Herlig humor. Faren til brødrene Diamond er dørselger, og besatt avdører! Har kalt døtrene sine Dora og Doreen, og har  ikke mindre enn 5 dører inn til soverommet i huset sitt...fordi han elsker dører...

Er mest glad i GAMLE dører jeg da...

Fant et par deilige eksemplar på siden til Enon Hall ...Ta en titt ..

  OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eller her

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har en mistanke om at jeg treffer flere dørelskere her i blogglandia, tror jammen jeg har møtt et par stykker ja...

8 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Det er mye sjarme i gamle dører, dette var fine bilder. Og hva er det med dører egentlig? Man kan lukke en dør og glemme at som var bak den. Man kan åpne nye og finne gleden bak det nye du finner. Man vet jo aldri hva som befinner seg bak neste dør!

Herlig innlegg. Klem.

Ann Helen sa...

Gamle dører kan være skikkelig sjarmis, det er jeg enig i! Så artig innlegg/tema! Vet det er egne foretag/butikker som tar inn gamle dører og selger videre. Jeg har til og med vært innom siden deres, men husker ikke navnet i farta! Ekte shabby chic;-)

Som mine dager er sa...

He he ... nei overhodet ikke! Jeg kan heller si at jeg hata det ;-)

joanna sa...

Nydelege bilete og du har heilt rett i at det er fleire som har ein forkjærlighet for dører ;O)

Anne sa...

Æ Å :-)))

♥bagatellar♥ sa...

Er nok fleire som har sansen for dører her inne ja. Hos Flower Power kan du finne ei gammal dør som er nytta som hovudgjerde på senga på hytta deira, særs vellukka!

moa sa...

så nydelige dører, jeg er nok en av de som liker det,ja!
ha en finfin kveld :0)

FO - 2 sa...

Enda mer sjarm.... Herlig! :)