tirsdag 16. desember 2008

Skatter som er skjult i mørket......

DSC_0480

..passer visst ganske bra denne overskrifta på skattene mine fra Køben.....ville ikke putte dem i ei skuff, men ha dem framme..men hvor henger man sånt??  ...fant plass i dag i lampa på soverommet...og der trives de bra ser det ut til...men det er jo som regel mørkt der inne...så ikke så mange som får glede av dem..

DSC_0481

...passer seg vel ikke helt å invitere besøk med på soverommet for å se på skatter..eller hva????

 

 

12 kommentarer:

Unknown sa...

Då er det jo greit å ha ein blogg, så får du anledning til å vise det fram allikevel;0)
Flott var det, og takk for titten!!
Klem

Anne sa...

:-) kommer vel helt an på hvem som kommer på besøk det :-))

Men du har så evinderlig rett, noen ting er så vanskelig å plassere... Min første tanke var, finn deg en liten grein som er litt skeiv, heng dem på den, du kan bruke den som en blomsterpinne, eller bare sette den på et fat som pynt...

Idiotisk ide kanskje, ikke helt våken ennå nei...

Men nå ut i stormen :-(

Fjordheim sa...

Mange ting jeg ikke får visst frem noe særlig, så da er det godt å kunne gjøre det på bloggen. Fine var de der de henger.
Ha en god dag :)

Hemmafruns hörna sa...

Ha, ha... Nej, man ska tänka sig noga för! Men egentligen är sovrummet ett bra rum för skatter. Har länge haft en tavla över sängen med ett fantastiskt bibelord; "Herren är min herde, mig skall intet fattas". Tänk ingenting ska vi sakna - så bara låt skatterna hänga;0)

Klaffen sa...

Joda, send dem inn - iallefall i jula. Fnis! Skjønne ting da -som absolutt BØR sess ofte og lenge! Titt innom bloggen min og se på dagens Deluxe julestemning. Fnis...

Bo med Lena sa...

Eh...det kan vel kanskje komme litt feil ut...alt ettersom hvem man spør:)

Og ja, her er bisnissen på plass. Og han liker vi!! Tror jammen han var på posten med en pakke til deg også igår...:)

FO - 2 sa...

Å jo da. ;)
En god kopp te mellom myke dyner og puter mens man beundrer synet av skatten din fra Danmark virker koselig det. ;)
Fine skatter! :)
Håper du har det fint i adventstiden. Bare en uke igjen nå....
Jeg sitter her med foten høyt enda jeg. Var på Sartor en dag med husbonden som sjåfør.
Fant fort ut at foten min blir hjemme fremover, enn så lenge.
Alle gaver er heldigvis kjøpt inn, så resten av innkjøpene overlater jeg til resten av familien. ;)
Kos deg videre i førjulstiden.
Klem fra meg ut mot havet.

FO - 2 sa...

Julesogning i Strileland.... ;)

FO - 2 sa...

1/2 Julevaldresing også faktisk. ;))) Hihi!

Ramme Alvor sa...

Hehe, nei du kan so sei. Kanskje ikkje på soverommet å sjå skattar, i allefall ikkje kven som helst.
Nydeleg i allefall.
Kransen min er med i Moselassen sin desemberkonkurranse :)

Ynskjer deg ein fine dag!
Britt

hvorfor ikke... sa...

hehehe..sier som Anemone...kommer vel an på det:))

Skatter som er skjult i mørket, ja...

Takk for at jeg fikk være med på soverommet å se skattene dine, hehe! Nei jeg tror ikke du skal spørre så mange av de som stikker innom, om de vil være med på soverommet for å se skattene dine, hehehe!

Kreativt innslag hos deg som alltid;)Ha en super adventsuke!

Førjulsklem fra Torunn

Tone sa...

Men du veit jo om dei, og ser dei!!
Egentlig liker deg best slike skattar som er litt skjult eg.