søndag 18. januar 2009

...mars eller mars??...

..
...selv om menn er fra Mars ...er vel ikke lengselen min størst etter å se hvordan våren er
mars, slik denne dama synger om.....men i mars....
... selv om jeg lett lar meg rive med av musikken..er ikke ønskene mine fullt så høytflyvende som hennes... som gjerne vil se hvordan våren er på Jupiter og Mars.....
..
..holder med litt mere jordnære saker for meg....som hestehov, kaffe på terassen....
..men for all del...blir vel gjerne med til månen også...hvis du spør....


8 kommentarer:

moa sa...

mars måned, mars,planeten?....
MEN det finnes en til....nemlig mars sjokolade,mmmmmm.....for den liker jeg...hihi
hjemme igjen, var det en fin tur?
venneklem fra moa

~♥~ Monica S sa...

Menn fra mars og kvinner fra venus.. har du lest boken?? DEN ER faktisk GOD!!

Monica

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Er enig med Monica :) Den boka er knallgod :) Anbefalast! Håper du har ein herlig mandagsmorgen :) Ha ein fin dag godklem :)

Unknown sa...

Lest den boka eg og, mange latterkuler og gjenkjennande nikk, ja;9)
Bloggtreff på Mars!! Det hadde vel vore noko...Hi hi...
Nydeleg bilde, Miamor!!
Ynskjer deg ein fin dag, klem

FO - 2 sa...

Jordnære drømmer og lengsler dette etter vårens gleder og øyeblikk.
Som om ikke så altfor lenge er en realitet..... :)))

Ramme Alvor sa...

Eg set slik pris på deg og bloggen din at eg har gjeve deg ein pris. Det er berre å koma å henta den.

Ha ein fortsett fin kveld :)
Britt

Tante Mimmi sa...

Skal du til månen no???
Eg trudde du sku til sumarøya?!
Men ...kjem du sjølv om du er snufsen??? Eg ventar eg veit du!
Har me date framleis??????
(med redsel i stemma)

Tante Mimmi sa...

Puh!
Treng noko å gleda seg til!:)