tirsdag 17. februar 2009

…antiutsettelsesdagen…..

DSC_0853

…jeg bør vel strengt tatt snart ha en antiutsettelsesdag…..hæ??…ja…en antiutsettelsesdag er en dag der jeg skal gjøre noe  (helst mye) som jeg har utsatt ganske lenge….jeg nevner i fleng:

-poste brevene/pakkene som ligger på kjøkkenbenken som skulle vært sendt for x antall dager siden..( brevet til en kjær gammel dame i trøndelag var først med tur/retur Sotra- Hadeland, og ble senere postet på Stord….) går det an??…kunne vel heller kjørt til trøndelag og levert det selv….

-levere klær som skal til Fretex …som står sirlig pakket i poser bak i bilen, og har vært med på diverse lange bilturer…luftet seg med andre ord, og dermed lettet jobben for overarbeidede Fretex-ansatte..

DSC_0734

-levere tomme hermetikkbokser og glass som er pakket ferdig, og som står tett inntil posene med Fretex-tøy  bak i samme bil….og som konkurrerer med intimkonsertartistene i bilen med klirringen sin…men fungerer super som ballast på dager med glatt føre….

...i morgon i morgon men ikkje i dag….for i dag er det kaos her på vestlandet…jeg var på vei til Stavanger , men måtte ut av et fly som ikke hadde lettet etter to timer…og vende nesen hjemover igjen…
.
.og det snør ..det snør..tiddelibom…..så hvorfor gjøre det i dag..hvis jeg kan utsette det til i morgen ???..bra filosofi, eller hva? … flere der ute som trenger en antiutsettelsesdag i ny og ne?..kanskje et lite dytt.???

-

8 kommentarer:

Fjordheim sa...

Huff ja, det er lett for at det er noe som blir utsatt. Men en gang må en bare gjøre det.
Men du har jo kommet ganske langt som har det i bilen.
Lykke til :)

Fjordheim sa...

Jeg bruker Photo scape. Det ligger link til det nederst på sida mi under nyttige linker.
ha en god kveld :)

Bo med Lena sa...

Du er ikke alene!! Her utsettes MYE...altfor mye. Kanksje du også skal adoptere mantraet til en venninne: "Gjøre, gjøre, gjennomføre!"

Fortsatt god utsettelsesdag:)

Gamlå sa...

Heisann

Gamlå skulle hatt en antiutsettelse dag en gang i måneden, kanskje det hadde blitt til at jeg hadde gjort noe da (ler).

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min, og jeg har savnet deg og de andre masse. Nå ser det ut til at bloggtørken er over!!! Og da måtte Gamlå innom deg en tur Miamor før jeg lager et innlegg!!

Du må gi beskjed neste gang du er i Stavanger så kan vi ta oss en kopp kaffe, det hadde vært koselig det!!!

klem fra Gamlå

Landstil sa...

ha ha.. høres ut som meg selv det.. Hvorfor gjøre i dag, det du kan utsette til i morgen :)

Uff, så dumt at du ikke fikk kommet deg nedover da! Men neste gang må du stikke innom! Gi en beskjed på forhånd, sånn at en av oss er i butikken da :)

Kos deg inne i snøværet du!

Klem

Ramme Alvor sa...

;) ja ting har ein lei tendens til å hopa seg opp. Synd med flyet, det var vel litt meir enn irriterande. jaja...godt å kvile litt og.

Ha ein god kopp! :)
Britt

Torunn sa...

Herlig! Da er jeg altså ikke alene om å kjøre rundt med div ugjorte gjørmål bak i bilen? Det er faktrisk utrolig hvor lenge det kan bli liggende bakider du :-)

Klem

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei min venn,
må bare smile her jeg sitter... :o)
Kjenner meg sååå godt igjen!
Snø nå ikke vekk!
Kjerstiklem