søndag 1. mars 2009

…dobbelt opp….

DSC_0124

..siden jeg  inne hos denne trønderdama har blitt mistenkt for å være sterkt påvirket av reklame, vil jeg gjerne få sagt at jeg har funnet ei som nok har enda kortere skjørt enn meg..men som nok også er hakket morsommere…og som jeg har tenkt å ringe i kveld for å få informasjon om vinterferieværet ….

..vil gjerne også benytte anledningen til å vise dere vår  felles lidenskap…( ja ikke værdama , men trønderdama og jeg )..nemlig sansen for gamle, vakre skåler …

..når man har skaffet seg litt mange av dem hos diverse brukthandlerer rundt omkring i det ganske land…vet man ikke lengre hvor man skal sette dem…så da tar man enkelt og greit to oppi hverandre…for mye av det gode kan man vel ikke få??…

 

7 kommentarer:

mali-mo sa...

Man kan selvsagt ikke få for mye av sånne flotte skåler! Andre ting derimot...jeg for min del har hatt familiebesøk her idag og laget til skikkelig gammeldags søndagsmiddag (klapper meg selv på skulderen her).Til dessert slo jeg til med Tiramisu, en favoritt, og der lærer jeg ikke, så jeg hiver bestandig i meg litt for mye...og har gått og gulpet i hele kveld. Fnis.

Er ellers bare full av glede og fryd: tur til Hellas er bestilt så første uke i mai ligger vi på en strand og nyter livet. JESSSS!!!! En bra kompensasjon for totalt fraværede vinterferie igrunnen ;)

Håper du får en flott uke og sender deg en (nesten) helt sykdomsfri klem (tror tranen nå har slått inn) ;)

moa sa...

..vakre skåler!
og god natt, min skatt - sov godt i natt....!

C U very soon:0)
moaklem

~♥~ Monica S sa...

Flotte skåler ja.. ser ut som antikke skåler for meg... er det det??

Monica

FO - 2 sa...

Bare lekkert det!
For mye av det gode altså. ;)))

God uke ønskes deg! :)

Dans på roser... sa...

Hei Miamor =)
Nå har jeg scrolla litt og oppdatert meg en smule. Vårens dyreste.... da humra jeg litt for meg sjøl, ja. =) Et lite under at jeg aldri har opplevd å få fartsbot....=)

Herlige ord og bilder, som alltid inne hos deg.
Takk for søndags-musikk-tips! =) Løøøøøøøvv itt.
Klem.

Fjordheim sa...

Nydelige skåler.
Ha en flott dag :)

Ramme Alvor sa...

For mykje av det gode er heilt ubeskriveleg deilig :) hehe, nei kan ikkje få for mykje av det. Fine skåle :)

Klem
Britt