fredag 13. mars 2009

..fargerikt fellesskap…

DSC_0361

…så deilig at vi er så mange her inne..som kan smitte hverandre med gode smaker og lukter..og glede oss over hverandres ulikheter og likheter…du verden så fine appelsinbitene er ..selv om jeg føler meg som en rund liten drue i dag..og wops..der var den søte epla ja….lenge siden jeg har hørt fra henne….

DSC_0365

…og så blande oss med deilig vaniljekesam….som gir oss alle en ekstra piff…mmmmmm…..

DSC_0367

…men wops..der måtte jeg ha litt tid for meg selv gitt…litt vel overinspirert ei stund…godt å tenke litt….et bad helt alene her i denne deilige kesamen….yess….

DSC_0368

…hei..der var du ja…så koslig at du savna meg...velkommen..det er plass til to…litt deilig musikk…mmmm…..og så er helga i gang….

8 kommentarer:

Dans på roser... sa...

Åååå, den var fin! Vakker versjon av en av mine absolutte favorittlåter. Nydelig, nydelig! Må sjekke ut mer fra den dama, skjønner jeg.
Takk for tipset. Kleeeeeeeeeeeeem.

Ps. innvia lysestaken i kveld. Lækkert, ja! mannen i mitt liv....hadde kjøpt røde roser til meg i går. de kledde lysestaken perfekt, og sammen utgjorde de vakker fredags-pønt i stua. =)

~♥~ Monica S sa...

HEhehe.. kor kjekt du har hatt det... klarte du å tenke ut dette under desserten???
Det var koselig, fascinerende , vakkert og artig! :-)
Eg vil gjerne være grønn melon!:-) hehe
Og så såg det VELDIG godt ut!

Ha ei herlig helg!
Monica

Ramme Alvor sa...

Å både smakfullt og klokt...har du plass til ein Litchi? Jada, skal ta av skalet fyrst :)

Klem
Britt

GundaM sa...

Hmmm, nå frista du masse her sent på fredagskvelden Miamor ;0)

KOm å ta et bad i stampen da etter dette klisjet ;)

God helg!

moa sa...

ojoj - et lite fruktig innlegg..
ja herlig - med dette fellesskapet!
..du får liksom sagt det du - på din helt egen måte..

klemmer fra meg..

Fjordheim sa...

Du verden for en fantasi.
Frukt og vaniljekesam smaker utrolig godt.
Men at det blir til positivt bloggfellesskap, ja det er det ikke alle som klarer å komme på.
Ønsker deg en flott helg :)

Randi sa...

Åå...for en nydelig blogg du har...en sånn som jeg liker..litt av alt. Mener jeg hadde deg på lista mmi en gang i tiden... nå prøver jeg igjen...for hitt vil jeg komme igjen og igjen:-)

Fikk veldig lyst på sånn dessert. Det såg himmelsk ut:-)

Ha en flott helg

Ellen Marie Albertsen sa...

Det hørtes ut som en deilig aften!:)
Kesam er tingen..:) Men: Himmelsk lapskaus med stratosbiter spiste jeg på torsdag..:) ...det anbefales faktisk:p
Ha en fin lørdagskveld!