onsdag 4. mars 2009

…skitarbeid….

DSC_0193 

..er så heldig å ha truffet mange nye venner her inne i bloggverden….dere lever i den vanlige verden også..jeg vet det…og gleder meg snart til å treffe denne  dama som har laget dette trivelige kortet som henger i gangen….hun river i salmeboker..og jeg river i andre bøker for å samle elementer til bilder og annet….felles link her ….

DSC_0200       DSC_0235

..og er du lei av dører..så må du se en annen  vei…dodøra  (skitarbeid) hadde falma noe skikkelig de siste åra…rom uten vindu..og ved siden av de første nymala strøkene i går kveld , så den gamle fargen grusom ut…lysegul nærmest..sjekk kontrasten…så det hjelper med en aldri så liten oppfriskning…både av gamle dører og andre områder i livet..så grip dagen..carpe diemdu kan male den som du selv vil….jeg har malt min hvit i dag…og glad..kjørte slalom for første gang igjen på 28 år….storkoste meg….gammel lek som ble ny…og ingen fartsbot denne dagen….

..minstemann ville helst hatt ei lyseblå dør…håpet er lyseblått..men ikke dodøra….

15 kommentarer:

Anne sa...

Jøss å min som du reiser :-)
En reisende i blogging...

moa sa...

heeeeeeeeeei......
sendte deg nettopp en sms, og fikk svar fra en helt annen....få nr ditt en gang til...skjønner ingenting,jeg nå..

klem

Som mine dager er sa...

Noen enkle malingsstrøk kan gjøre underverker og det føles som nytt-nytt, selv om det i dette tilfellet er skit-arbeid ;-)

Du energiske dame sitter vel aldri i ro - alltid noe på gang. Misunner deg all den energien, Miamor.

Håper du har det fortreffelig og at livet er en lek ;-)

Tenker på deg vettu selv om jeg ikke alltid glimrer med min tilstedeværelse. blæh.

Klem fra Marit

Mitt hvite hus sa...

Blir bra dette Mia mor..så spennende å få møte Moa daO=)

ha en fin fin kveld O=)

Klem Kerstin

adales verden sa...

Hei
titta inn hos deg i kveld. Ser du styrer å steller;)
Er du like energisk som du virker?
Ha en fortsatt fin kveld
adale

Steinbokkjen ;o) sa...

Heisann!
Berre snartur innom for å sei HEI ;o) Du e super duper! Koooooz deg! klem

Fjordheim sa...

Nydelig kort du har fått. Lykke til med malingen. Blir nok godt med litt lysere dør visst det er et mørkt rom.
HA en god kveld :)

Ramme Alvor sa...

Å mala livet lyst og kvitt og uskuldsreint etter år med slitasje da e flott. Når gulna dodøre (og då håpar eg at det er lys som har gulna dei? :) kan verta som kvitaste snjo, då er da håp for oss alle...lyseblått :)

Britt

~♥~ Monica S sa...

CARPE DIEM! To flotte ord! Vil tru at dodøre likar seg godt no når du har mala ho :-)

MOnica

hvorfor ikke... sa...

er du helt sikker på at vi lever i det vanlige livet....hehe!
Kom igjen med flere dører, me love;)

GundaM sa...

Godt å få gjort unna slikt skitarbeide da ;)))

Kos deg videre, og når kommer bildene i bloggen da...?

Min Verden sa...

Signe arbeidet :) Jasså, din luring - sekretær ja, må bli svogeren min eller broren min og de er nok ikke veldig hypp på sekretæroppgaver. Siste løsning er å lese om HTML og lære seg det *grrrr* Knuseklem. H.

adales verden sa...

Hei
titta inn hos deg for å si god helg!
klem

Ramme Alvor sa...

Tusen takk for melding :) Me var i byd' i dag med ungane, Mc Donalds og kino...Bolt...slitt men same suksessen kver gong :)

Me har hatt oss fri i to daga no, har via dei litt til ungane, det har vore kjekt og kjærkome for oss alle.

Ute hjå deg er det nok vår. Her er det litt trausteslaust å sjå på halvmetern med snjo over snjoklokker og krokus...kan vel lukte vår her om ein månad om me er heldige :)

Men.. i måro er det såing som står på listo mi...da vert kjekt

Klem
Britt

moa sa...

halloen kjære deg -
..og takk for det koselige besøket i går...sitter her og turtler, og skaper litt...må jo bruke den skjønne prismen jeg fikk av deg til noe fint..igjen 1000 takk!

moaklem