lørdag 11. april 2009

..favoritt-påske..

magnar

….gleden i dag var å se hvitveis for første gang i år…..

..girls in white dresses with blue satin sashes
snowflakes that stay on my nose and eye lashes
silver white winters that melt into spring
these are a few of my favourite things!

..when the dog bites, when the bee stings
when I'm feeling sad, I simply remember
my favourite things!
and then I don't feel so bad!

..arti versjon her..

..bildet er tatt av denne mannen..

..og til deg som er inne på besøk hos meg…så koselig at mange stikker innom men det hadde vært så hyggelig å høre fra deg…det er mulighet for dere som ikke har blogg selv å legge inn kommentarer under anonym….

11 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastiske poster du har haft i denne uge! :) Så inspirerende. God påske til dig og dine!

Mitt hvite hus sa...

Der har fruen fåt seg ny header... utrolig fin var den.. Ja hvitveiss..nydelig... og du er så flink med bilder...
Nyt dagene O=)
Klem

MeyBiMe sa...

Hallo :-)
Jeg har vært her en liten tur på morra-kvisten :-)
Herlig vers...og nydelig bilde!!!!!
Ha en fortsatt deilig påske :-)

Guttemamma sa...

flott header du har fått og nydelig bilde i innlegget ditt!! Ha en fin påske videre,klem fra Anette

Solveig sa...

Kvitveis og hestehov og mange varmegrader her også. Super påske! (Kven treng vel skitur...) Kjempefin kjole du har fått laga deg! Korleis lager de stempla? God påskeaftan og påskedag til dykk!!

LIVS LYST sa...

Hei! Her inne hadde jeg ikke vært før... Så nydelig heading du hadde! Både bilde og TEKST. Herlig vers og det er så sant..!

Ha en fin påskelørdag med pin(n)ekjøttet deres! Hihi.

Hilsen Ljo

GundaM sa...

Titt, tei jeg har egen blogg og javisst jeg kommenterer her inne hos deg ;)))

Vakkert vakkert og så flott det bildet under her var! Stilg;)

Anonym sa...

Ser ut som du har ei super Påske.
Herlege bilete og vers du gir til oss. I dag såg eg linerla trippe på tunet, eit kjekt vårteikn.
Kos deg vidare med dine.
Alt godt frå sig

misty sa...

breathtaking!

Beate sa...

Å, den første hvitveiser er fantastisk! Absolutt et av vårens store høydepunkt!

Magdalena sa...

kjære miamor...
så masse inspirerende innlegg,- annerledes og vakkert....
klem og god tur hjem¨~~~