lørdag 18. april 2009

..kvinnelist..

fint

….følgende meeget høyrøstede konversasjon var jeg tilhører til i formiddag da jeg sto og malte muren ute i vårsola…der fikk jeg sagt det også…så bra!!   Fire jenter i 12 årsalderen står på en høyde i nærheten og roper ned til  noen gutter på samme alder som står nede på veien…..

“..hallo der nede…har nokken av dokker kjærester??…..kæm melder seg frivillig??”..

..ingen respons ved å appelere til mannens “romantikk-gen”…

..( noen lurer vel på om det i det hele tatt fins)…

..ny taktikk….

“..hjælp….kom og redd oss…..det e edderkopper her oppe!!!..”

..ingen respons nå heller ved å appelere til mannens beskyttelsesinstinkt.. helomvending i taktikken..

..nå med smørblid stemme…

..” hallo der nede..vi har piknick….kom og smak….”

..det ble slutt på ropingen…de fikk besøk…..mission accomplished….

..at veien til mannens hjerte går gjennom magen…er vel moralen her….hvordan skal vi få denne kunnskapen ut til de utallige sjekkestedene både på nettet og på byen undres jeg bare…og ellers der menn og kvinner møtes..pakk piknic-kurven jenter!!

.

11 kommentarer:

Petunia sa...

Hehe!
Tipper du stod der med malekosten og flirte for deg selv og formulerte blogginnlegge i hodet med en gang;)
Hvis veien til mannens hjerte går gjennom magen, så har min mann fåår alt for mye kjærlighet nå og må på avvenning...

Maria ( Idekroken ) sa...

Hehe så festlig ;) Er nok noe i det der ja ;)
Klem Maria fra Idekroken

Ramme Alvor sa...

Hehe, ja, men dei e ganske lette å lære opp, om ein tek seg tid til det. Eg ser tidt og ofte at han min tenkje " ka e da no ho vil eg skal svara???" Og basert på lang erfaring er han truleg treffsikker for tida :)

Ei munter miamor malar muren :) Du er so flink altså!

Klem

Min Verden sa...

Hehe - ja, sånn er det! God lørdag.

Anne sa...

DEN har jeg skjønt for lengst!! men nå har mannen her i huset et vektproblem!! så har jeg da sagt det å... :-))

Vibeke sa...

:O):O)ler...

Så flink du er da som maler i vårsolen!

Lørdagsklem,
Vibeke.

Tante Mimmi sa...

hææææærleg! veien til mitt hjarte kan glatt gå den vegen også;)
"Eller gjekk" seier han som brått heng over skuldera mi, jo då! Han er inne på noko- eg meinte berrre...eg vert framleis godt nøgd av eit godt måltid!
Strandkrabbesuppe? Kjem du??

Bo med Lena sa...

Hi..hi..ja det funker iallefall her!! Så morsomt å observere sånne små veslevoksne jenter.

Fortsatt god helg:)

Dans på roser... sa...

Haha! Flirer....
Så god historie, Miamor. Du er jo en racer verbalt!!! ... men det visste jeg jo fra før også.... mesterlig story. Og veien til mannens hjerte... ja, den har jeg hørt om ;) Men her er det han som er den beste kokken, så jeg vet egentlig ikke hvilken vei som ble brukt her i gården.... Kanskje jeg brukte dådyr-blikket mitt??? Nei, jeg vet ikke...

Takk for storyen. Og nattaklæmm fra mæ.

sammen på veien sa...

Ha ha den var god min venn :)
Arbeidet gikk vel som en lek når du kunne lytte til jentene. Håper guttene reagerer seinere når nødrop blir sendt :)
Ha en fin dag Marit. Nå håper jeg våre kjære to koser seg i Paris :)

God klem fra meg

SOLSIKKE sa...

hihi fantastisk historie :)