søndag 10. mai 2009

..butterflies igjen..

sommerfugl1

..fikk dette nydelige sjalet av Ingrid…min gode venn…som minne om sommerfugldag i Trondheim for et par uker siden…..sommerfugldag..eller sommerfugløyeblikk …for meg er det viktige øyeblikk der jeg kjenner at jeg lever ..slike øyeblikk er dyrebare for meg..plutselig er de der…pluttselig er de borte...gjemmer dem i hjertet..som en skatt..på dypet….TAKK..

sommerfugl2-jpg

..I thank God for all the joy in my life
oh, but most of all
for butterfly kisses ..

..kveldsmusikk..kos deg..

9 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig et lett og luftig sjal. :) Florlett, ser det ut til å være. Vakkert.

Anna Lisa sa...

Kor nydelig det var!!
Heldig du som fekk eit slikt :)
Sommarleg!
Ha en fin veke min venn, synd me ikkje kunne treffes i farta :)
Klem

Anonym sa...

Takk for eit nydeleg innlegg!
Lære seg å sette pris på augneblinken, våge å leve her og no. For vi veit ikkje om noko anna...
Klart vi skal planlegge, klart vi skal lengte, men aller mest leve akkurat no ;-)

klem frå sig

Ramme Alvor sa...

..ja, somarfugløyeblikk høyres fint ut. Skal stoppe litt meir opp i år trur eg...:)

Klem

Ramme Alvor sa...

No er kjøkkenet mitt klårt maksimalistisk i kvardagen, slik resten av huset er det. Rot kallar nokon det også ;)
Og ja eg skuldar på at eg har mange born...rotet altso..men om to er mangen det veit eg no kanskje ikkje heilt...:)

Men du må berre koma, du skal få koma inn om du kjem overraskande også..men då med augnabind og kanskje munnbind...hehe

Klem

Tante Mimmi sa...

"å, du fart og du fart"
Kva skjedde i nattens mulm og mørke???
Vart det meir enn eit glas vin før du gjekk berserk inne hos meg???
altså...har du gløymt att du har tatt hevn? Mange ganger????
Mia då! Ja, ja! Om du drøymer om meg i natt skal eg tilgi deg!;)
(fnis)
Franske kjensler? Nei..mest forkava! Kven har reine klede? Kven har ikkje vokse ut av t-skjortene..Treng du ny badedrakt?? Ja, vel! ...omtrent der er eg!
Men du, når eg først er innom! Noko nytt under sola??? (silketrykk!)

god dag- i sola!:) klem

hvorfor ikke... sa...

Jeg sitter bare å stønner;) over alt det vakre du viser, Miamor!
...fra blomster, roser og tulipan m/tårer(kreativt og vakkert) til rust og gamle gjerder; Dååååååån!!!!
Ha en god dag, vennen;)

GundaM sa...

Du å du så fint det var det sjalet;)

Håper det er bra med deg og dine ;)

Vibeke sa...

Nydelig sjal!

Klemmer,
Vibeke :o)