tirsdag 12. mai 2009

..hei på er..

DSC_0022

..nei det rekker ikke å gro mose på meg..så lenge er jeg ikke stille…er hos söta bror nå noen dager…..Karlstad..

..såvidt innom tigerstaden i vakkert solskinn i ettermiddag…måtte innom “Bare Jazz”-favorittstedet mitt  i Grensen….jazzkafé og deilig jazzbule….kom ut med Melody Gardot…et nytt bekjentskap..men deilig vakkert..hør her..

..skal gjøre “bisniss” til “plessjør” ..det er litt av kunsten når man er på farten som meg..

..hej då..kram på er..

4 kommentarer:

Anne sa...

Ha flotte dager der til søta bror!!
Hørte jo Grand Prix sangen deres i går og den var faktisk en av de bede sør du meg.

Grønn mose, min yndling, og min yndling farge, å ja!!

Klem til deg en tidlig morgen

Ramme Alvor sa...

Herleg!Karlstad, er det der nordmenn fer på påskecrawl? :)

Jaja, vestlandet viser dseg frå si finaste sida i dag...fekk ein fridag sidan minsto er litt sjuk og treng vere heime...trur eg skal plante litt roser eg...

Klem!

Anna Lisa sa...

Som du farter rundt. Syns du er heldig. Kos deg og nyt fine dagar. Her skin heldigvis sola frå blå himmel. Skal snart på trilletur og kose oss :)
Klem

Unknown sa...

Hei Miamor og takk for koselige kommentarer!!
Jeg har ikke vært på "Bare jazz", men min eldste på snart 18 var der i går (driiiitkult sted, mamma! - og så la han ut om interiør (skadet?) og hvordan han hadde blitt anbefalt å gå dit av venner). Jeg skjønner jeg må dit:-)

Nydelig låt du la ut også..

Jeg har vært helt nede for telling de siste dagene og ikke orket blogge, suser fortsatt opp og ned i feber, har fått lungebetennelse og nå begynner forsyne meg stemmen å forsvinne, hm... Det går på tegnspråk m ungene nå, men blogging går jo bra ;-)

Gratulerer med dagen i dobbel forstand på søndag! Herlig med unga og bursdag!

Og ja, jeg bor sentralt på Østlandet, en liten halvtime m tog/bil til Oslo, veldig greit :o)
Du da?

Håper du har hatt deilige dager hos søta bror, jeg liiiker Sverige!

Snakkes, veldig koselig det, synes jeg :-)

Klem fra Nanni