fredag 22. mai 2009

..oi oi..

skarpere båt

..føler du deg en smule nedtrykt?…mangler du noen som kan heie deg fram?….er selvbildet litt svakt?.…da er det bare å komme seg til Bergen sentrum under oi oi-festivalen….de har nemlig designet en innredning som tilfredsstiller et behov alle mennesker har….applausboksen….ved å entre denne innredningen og strekke armene i været vil man bli bejublet av mennesker med lyd og bilde….etter en dusj av hemningsløs annerkjennelse kan man igjen møte hverdagen med hevet hode…applausmaskinen står utenfor DNS  (teateret) i Bergen…..tror det må bli bytur i dag gitt….kanskje tar jeg boksen med meg hjem uten at noen merker det….nei.. kanskje store daglige doser kan gjøre meg kjepphøy..best å la den stå….har jo bloggvenner som er små applausbokser …takk..takk…

..oioi-festivalen er festspillene i Bergen sitt uteprogram….

..neida..jeg legger ikke inn blogginnlegg midt i arbeidstida…har fridag….juhu…

9 kommentarer:

Unknown sa...

He he, ja det var der ein skulle vore;9)
Ynskjer deg ei fin helg, min venn!!
Klem

mali-mo sa...

Ingen fridag her, men pendledag fra hytten og pauser har man jo av og til (iallfall noen dager).

Ingen applausmaskin her,men jeg er så flink til å klappe meg selv på skulderen at det iblant faktisk blir litt ømt i skuldermusklene. Hihi. ;)

Sender deg litt applaus fra meg jeg ;) God helg!

Mitt hvite hus sa...

Kankjse det var der jeg skulle tatt en tur i ettermiddag...kjenner meg ganske sliten... men nå er det helg..og fri...Jippi!!!!
Nyt helgen du også...
Klem Kerstin

Unknown sa...

Og applaus fra meg for gode, varme innlegg med mening!
Hadde jeg ligget der framme i båten/nettet/whatever, hadde jeg trolig sovna i dag.. ;o). Trøtt, tenk at det er godt med helg selvom jeg er sykmeldt! det må være psykisk ;-)
Har snakket med Nannimannen om en tur til "Bare jazz", kaffe og ro... det skal vi få til. Han liker også denslags.
Ønsker deg en deeeilig helg!
God klem fra Nanni :)

moa sa...

ojoj....der skulle eg ha vøri!!!

Som mine dager er sa...

Nydelig bilde. Nykamera?! Du får det til du. Jeg sleit lenge før jeg blogget et bilde fra det nye kamera. Gleder meg til torsdag. Da skal vi prate og prate.

Rødvin og PC her også. Min ivrige har sovna allerede. Han har stått på i dag ;-)

Godklem fra meg til deg.

Anne sa...

Kloke du!! Igen stirrer jeg beundrende på din blogg som har blitt så fin. Linker til deg via forobloggen min jeg, for det er nå netopp det din også har blitt, en hyllest til livet i grunn :-))

Kommer du nå på torsdag må du gi meg et hint i forkant ja :-))

Ha en toppers lørdag min venn, sol og fri!!

Ramme Alvor sa...

Ja eg er med...eller litt usikker på kva eg skulle vere med på :)
Kor les du om Mobryggen då`? Veit du noko som eg ikkje veit?
Eg vaskar vindauger i dag..og ser ut deretter..rein på utsida...

Kunne trengt litt applaus :)

anne -moseplassen sa...

hihi, hørtes ut som en super instalasjon!

og jovisst kan en blogg funke som en slik maskin, helt enig der :)