lørdag 13. juni 2009

..en liten venn..og litt til..

venn1

..jeg har ei lita venninne…som jeg elsker å ta bilder av…skjønner dere ???….. (har fått lov)..

..i kveld fant jeg ut at det går an å kombinere jogging med foto..multitasking kalles det visst….jogge  i fint trav..stoppe ved passende anledninger..for å knipse i vei…finfin unnskyldning for en aldri så liiiten pause…

 brød

..måtte bare vise dere denne herlige kreasjonen..på Minde i Bergen…brød tredd på stenger oppover en hel telefonstolpe..du verden…”mat er topp underholdning” som en kamerat sier det så treffende..underholdning for blikket denne maten i allefall…

..miamor hilser god natt..

9 kommentarer:

Anne sa...

Ja, hva skal man si???

Litt trist at det lekes med mat når noen mangler her i verden. På en annen måte, fin måte å mate fugler på?? Alt for å få kunder??? Annerledes var det i alle fall.

Nydelige øyne da gitt...

Klaffen sa...

He he, det var jammen kreativt og annerledes. Som dekoratør er jeg imponert, men litt enig med Anne... Ja ja, kos deg med sol & sommer ( jeg har sol nemlig og tror den skinner på hele verden i dag ) Klem i fleng

Anna Lisa sa...

Artig brødkunst...hehehe
Ønska deg ei fin helg.
Flink du er som jogger :)
Skal begynne eg også!!
Klem

FO - 2 sa...

Ja, jeg skjønner.
Skjønnhet finner man over alt, og du har både øyne og sinn til å ta inn det hele. Glimt i øyet har du, til og med. ;)))

Nyt øyeblikkene og ha en fin lørdag, kjære deg! :)
Klem.

Unknown sa...

smukke grønne øjne! God weekend!

moa sa...

grønne, skjønne øyne!
ja - artig brød...

ha en fabelaktig helg,miamor!

moaklem

MariMaja sa...

Skjønner....nydelig flott venninne;)
Brød på stolpe!!!!
En skal se mye rart ja...hehehe
Kos deg videre i helgen;)
I dag skal eg ut på kjøretur og teste mitt NYE kamera som eg snopte meg i går....gleder meg som en unge...tjihi
Kommer kanskje noen bilder hos meg senere....
Klem fra Maja

Tone sa...

Kreative Miamor.
Godd helg!!

Tove sa...

Jammen godt det ikkje regna....