søndag 7. juni 2009

..grisen står og hyler…

starbucks

..hva overskrifta har med bildet å gjøre..ingenting…..tror jeg ..til en forandring..godt det ikke stivner til her inne..ikke sant???….men skal nok finne en connection i løpet av skrivinga av innlegget…måtte bare vise dere en skatt…..fant denne papirposen fra Starbucks i dag, i papiravfallet da jeg skulle rydde litt…syntes den var så vakkert…og passet så godt til rusten jeg fant i fjæra i kveld….og Starbucks leder meg over på kaffe ..og det stoore utland..som vi nå igjen tør å besøke etter at svineinfluensafrykten har roet seg kraftig ned…så grisen står igjen å hyler i den stille natt…. ikke nyser….men til dere som har flere svin på skogen…er det nok mer influensavaksine igjen på apoteket…tror jeg…løp og kjøp…

..hør..

..kveldssong for deg og meg..

..”.mens grisen står og hyler og månen lyser kvit..sit du og eg på taket og ler og pratar skit”…

..falturilturei..faluriltura..

14 kommentarer:

MariMaja sa...

Ha ha ha...måtte klø meg godt i håret når jeg så bildet...fikk det ikke helt til å stemme med overskriften....men det kom seg når jeg leste hele innlegget (";)
Ble så full i latter....hihihi
Kult bilde forresten ;)
Natta fra naboMaja

Mitt hvite hus sa...

Herlig Miamor... vakkert.... virkelig vakkert.. jeg må ta meg en tur ut på øya å kikke etter rust.. I fjor fant jeg litt..


Dette gikk rett inn i meg altså=)
Nyt søandagen O=)
Klem

GundaM sa...

Du og du hva du kommer på og for noen aldeles herlige bilder du ahr her nå. Både her og under her, se de eggene da...Nydelig;)

Og ja lyset inne os meg, på fredagen da jeg kom hjem fra jobb. trett og sliten kom plutselig sola frem, jeg skyndte meg ta bilde....det er solen, solen kjære venn ;) Klem

FO - 2 sa...

Gleder finnes overalt - bare man ser godt nok etter. :)
I papiravfallet, i fjæra, i hagen osv.
Og ja, du har mange små gleder i hagen også, bl.a. i form av blomster som Hagesildre.
God søndag!
Nå skal jeg ta med meg kaffe og gå ut i søndagen.
Planta og pynta på verandaen i hele går.
Koser meg med alle gledene!
Det kommer nok bilder etterhvert. ;)

FO - 2 sa...

Må prikle Lavendel også denne dagen her. ;)
Skal se om du ikke kan få tilbake et par etterhvert som de vokser til.
Grei avtale det vel? ;)

Anne sa...

Her derimot ligger han på sofaen og snorker faktisk :-) Vært på en skalgs turnering med bedriften og det setter sine spor i en halvgammel kropp tydeligvis...

Men hva har vel det å si når kjærringa sjø har sine svin på skogen .-))

Nei, da bare tuller, man arti de å

Unknown sa...

Haha, jeg leeer av innlegget ditt i dag, og vi er jo humoristiske sjeler, har jeg skjønt...!
Denne sugga her har også sine svin på skogen...
Nå er jeg blitt memet, stikk innom og les! Jeg tenkte egentlig jeg skulle skrive om øvre aldersgrenser på kino, men det får vente ;o)
Klemmer :)

Unknown sa...

Og bildet ditt var som vanlig bare vakkert!!!
Henført dukk...sukk...

Vibeke sa...

Trengte ikke noen connection med overskrift og bilde jeg, herlig var det uansett :)
Hadde en helknall dag i går med masse skravling, latter god mat og viiiiin....noen tok seg vel litt mer enn andre...i am guilty! Men jeg kom meg hjem...fnis

Klemz
Vibeke

Josefine sa...

Heisan...en kanon overskrift!

Nydelig bilde også...du er så kunstnerisk:) Og du tar såå fine bilder. Ønsker deg en flott uke, klem

Marie sa...

Du har så mange nydelege bilde i det siste :)
Neste gong du "reser" forbi her kan du kanskje stoppe og gje meg eit fotokurs :)

Ramme Alvor sa...

Hehe, jau på apoteket ber det, om det er influensa eller skrapesykjo eg eg raddast fø, da veit eg ikke.

Uendeleg flott bilete!

JULIEK sa...

Tjihi...nå trodde jeg du hadde fanga en gris som sto å hylte i hagen din : = )

Anna Lisa sa...

Nydelig bilde var det :)
Ha ein fin dag
Klem