onsdag 10. juni 2009

..jeg klikker..

ute5

..ja..det sier “klikk” når jeg ser dette herlige fotokveldslyset..da drar jeg ut det jeg finner..og stæsjer i vei..knekker av noen roser...drar ut noe rust..finner noe ved med spray i matchende farge….

sort

…gavmilde herlig sprøe Anne…som inspirere meg til å få fram kontraster…har gitt meg denne vakre skåla…hun vet jeg elsker gamle skåler…takk min venn..den står på stuebordet..og passer så fint inn i familien…måtte bare ut en tur å lufte seg i vakkert sollys i kveld…

allium5

..og noen blir vakrere når de ikke lengre står i full blomst..når de har kommet over “middagshøyden” ..som denne alliumen….mmmmm..

..tenkte jeg skulle trekk noen paraleller til damer og overgangsalder her..men dropper det..i fare for å støte noen her inne….vi blomstrer som før…kanskje vakrere for hvert år…itj sainnt???

14 kommentarer:

Dagny- Heim sa...

Å! Dette var kjempeflotte bilete!! Fantastiske fargar, lys, former og kontrastar.

Og det biletet frå operaen under, det var også eit skikkeleg blinkskot. Miamormannen må ha eit godt fotoauge og eit godt mobilkamera :-)

Ha ei god natt!

~♥~ Monica S sa...

YES! :-)
Nydelige bilder!!! :-)
Elsker fargane!!

Klem
Monica

miss marple sa...

Nyyydelige bilder-som alltid!!!
god natt fra meg...

♥ Eline sa...

Så fin blogg, og vakre blomsterbilder! Love it!

moa sa...

veldig vakkert, miamor...
what else can I say....
jo - gratulerer med 16 åringen...
hørtes deilig ut med kaker og blåbærpai mmmmm...

moaklem

Unknown sa...

Du er rå med kameraet... og litt ellers også, tror jeg ;o)
Fantastiske bilder, min venn!
Og gratulerer med barnet, det glemte jeg å si i stad...
Nattaklem :)

Mitt hvite hus sa...

Virkelig fantastiske flotte bilder... Nydelige farger..

Ønsker deg en fin dag
klem Kerstin

Hemmafruns hörna sa...

Fantastiskt! Vilket ljus... vilka färger... Jodå, ibland känner man sig lite rostig, men när SOLEN skiner på en, då är man ju vacker i alla fall!

Ramme Alvor sa...

No malar du med kameraet ditt, vakkert. No trur eg snart me må ha oss ein kaffikopp...

Randi sa...

Juhuu!! vakrere kan det knapt bli Mia!!
Og like greit og ikke trekke noen sammenligninger der...hihi...
Man får være som man er, når en ikke ble som en skulle!;-)

Hanne sa...

Dette er KUNST!
Flotte bilder :-)
Pludrehanneklem

Hege sa...

Nydelig lys, nydelig komponert, nydelig blomster - nydelig ALT rett og slett!

Laila -Karin sa...

Nydelig blogg og fantastiske bilder
Titter nok snart innom her igjen

Anne sa...

DER var den jo..., ta godt vare på den skjøre llle saken du. Jeg vet du vil min venn :-)))