lørdag 25. juli 2009

..fabuleux..

labocca 

..bruker ikke avsløre navn på menn som har gjort inntrykk på meg…men kan ikke la være ..må dele han med flere…

labocca1

..denne canadieren som lager de nydeligste bilder..eller “memory block collection”..som han kaller det..mer om han finner du på  www.siddickens.com  selv nyter jeg  bare bildene..synes 109 euro var i meste laget for bildene på ca.25x35 cm…men nydelige var de….

juanlepins

…men å se koster ingen ting…så du følger vel med helt til denne franske reisen snart er over…den har gitt flere farger til livet..flere lukter..nye smaker..og nye kunster( nevnes i fleng..svømme under vann..stupe kråke under vann..hopp..stup..mageplask…danse og lekekundervannskurs…nyttig og arti…

antibese

..og livet snurrer videre…takk for en deilig tur til vakre sydfrankrike…koselig å reise sammen med deg…

10 kommentarer:

Beate sa...

Takk for at du har tatt oss med på denne fantastiske reisen! Nå er det snart min tur til å reise ut på tur, og jeg håper jeg skal få tatt dere med på noen opplevelser også :)

JULIEK sa...

Du den karusellen var jo bare helt vidunderlig. Hvor i frankrike så du den ?

Ramme Alvor sa...

Takk det samme!

Anne sa...

For noen reisebrev du har levert oss disse dagene kjære du, det har vært en fantastisk reise også for oss skal du vite. Dine vakre bilder sier mer enn de fleste ord.

Klem fra Anne

(obs obs; hold deg der, dårlig vær hær :-))

GundaM sa...

Nydelige bilder ja, men kanskje klarer du lage noe lignende og...?

kos deg videre, som Anne sier; hold deg der ende her er det vær!!!Regnvær;(

MariMaja sa...

Takker for koselige reisebrev, Mia!
Klem fra Maja

MeyBiMe sa...

Ja i ligeså :-)
Det har vært enn sann opplevelse å reise her sammen med deg også!!!!!
Så mye fint du har vist....og såååå flink du er blitt på turen også...stup, plask...osv... :-)
Du har virkelig vært flink å lage reisebrev fra ferien din!!!!!!
Ha en strålende fin helg :-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Du må vurdere å starte som reiseleder! Seriøst !!
Har vore kjekt og opplevelsesrikt å reise på tur med deg.

Du har lov å kome heim altså, sjølv om det plaskar mykje i vårt land akkurat no. ;-)

Velkommen til min kreative verden sa...

Flotte bilder. Jeg skal inn og studere bildene til denne "Canadieren" din: )

Unknown sa...

Trés joly!
Vakre bilder, Nanni lengter..
Disse bildene på veggen har en venninne av meg, de er sååå lekre...
Sees på feisbuk!
Klæm!