torsdag 30. juli 2009

..skagen..

tyskland

…i tyskland suser vi avgårde på autobanen i denne herlige boblebilen…rusten er herlig dekortert med nagler og malte partier…litt av en ære å kjøre denne rustholken….

skagen2

..og når målet er soloppgangen ved skagen…tar vi den tiden vi trenger for å komme dit…nydelige skagen med sand og hav som bryter..kontraster som jeg liker så godt..

skagen

..her kan hjertet roe seg ned for det er mye himmel her…vi rusler rundt og lar sanden kile oss under tærne..for det er ennå sommer og dejlig i danmark…

skagen8

..og klokka er bare seks om morgenen..men sola er oppe..og vi rekker akkurat  å stille oss i kø på det lille bakeriet før klokka er sju…og morgenmaden sikres…

skagen1

“..og om litt er kaffen klar..”

13 kommentarer:

JULIEK sa...

Vet du har alrig vært i Skagen, men har hatt lyst såååå lenge. Ser jo nydelig ut der : )

Anne sa...

Åååå der kunne man filosofert i timesvis du :-)

velkommen hjem!!

miss marple sa...

Så HÆRLIGE reisebrev du har gitt oss denne sommeren!!! MMMMMMMMM...

MeyBiMe sa...

Å nå fikk jeg lyst til å turen ned igjen til Danmark!!!!
Herlighet for en opplevelses-ferie du har da!!!!!!!
NYYYYdelige bilder du viser!
:-)

h.espe sa...

Skjønne bilder fra herlige Skagen! Har feriert der et par ganger, og har storkosa meg!!!

Nyt sommerdagene videre!

Klem fra Hildegunn

Refleksjon på livsvegen sa...

Trur du må skifte yrke..
Naturfotograf..
Reiseleder...

Mange alternativ !
Men du er nok dyktig i det du styrar med i kvardagen også.

Gler oss til meir flott frå din kant og nyt livet vidare.

Dagny- Heim sa...

Vakkert, vakkert... ein av stadane eg gjerne skulle ha vore...ein gong... Og så fint som du skildrar feriedagane kjenner eg at eg har lyst dit...NO ;-)

Marie sa...

Så flotte innlegg frå ferieturen :)
Fantastiske bilde!

Eg har reist veldig lite i kivet mitt til no. Me har ikkje hatt verken råd eller anledning. No har me selt mjølkekyrne, det er lettare å reise frå ammekyr. Men det er rart med det, no blir det eit veldig tiltak. Eg er beint fram blitt litt pysete etter å vere så lite på farten.

MEN;
det er jammen mykje eg har gått glipp av gitt...

Her regnar og blæs det, skikkeleg innekosver!

Ha ein fin dag :)

Dan sa...

Fantastiske bilder du tar og gode historier atpå... Rent så en drømmer seg bort her;-)

GundaM sa...

Så masse herlige inntrykk du har fra ferien Miamor!! Herlige bilder, og skagen vakre skagen...Finnes det noe flottere sted sier nå jeg;)

Velkommen til trøndelag !

Som mine dager er sa...

Miamor! Hvilke bilder du har tatt!!!!! Jeg dåner. Jeg sukker. Jeg nyyyter bildene dine. Gosjameg som du kan fange øyeblikket. Sykt bra, min venn - gratulerer.

Katie Med Lua konsert? Joda, jeg fikk invitasjon fra en leverandør om å bli med gratis. Ogvettuhva? Jeg takket nei. selv om jeg digger musikken hennes så blir det ikke det samme uten .... min kjære. Jeg vil så gjerne dele alle opplevelser med ham. Sær ...

Si ifra neste gang du er i mine trakter. Hadde vært så koselig om vi kunne møttes igjen og tatt gode lange samtaler. Du och jag, Marit.

Klem fra ... Marit

MariMaja sa...

Herlige sommerbilder!
Skagen er så vakker;)
Klem fra Maja

Ramme Alvor sa...

Ikkje rart dette er kunstnarland....det lyset!