tirsdag 29. september 2009

..autumn leaves..

fossum5 

..the falling leaves drift by my window
the falling leaves of red and gold
I see your lips, the summer kisses
the sunburned hands I used to hold
since you went away the days grow long
and soon I'll hear old winter's song
but I miss you most of all, my darling
when autumn leaves start to fall…

fossum

..since you went away the days grow long
and soon I'll hear old winter's song
but I miss you most of all, my darling
when autumn leaves start to fall
I miss you most of all, my darling
when autumn leaves start to fall..

fossum6

..vakkert sunget av eva cassidy…hør og nyt..

..bilder fra bærumsmarka i helga…i nydelig høstsol…

9 kommentarer:

Unknown sa...

Ååååå Eva Cassidy... er vakkert, det! ... nydelige bilder, min venn, hørt det før?
Sofakrok og krim, koser meg, har laget en duppeditt som skal være med på bloggtreffet, slik at de andre vet at jeg er nannis verden og de er dem og ordning og reda, jeppsan!
Klemmer og TAKK for herlig aften i går!

Refleksjon på livsvegen sa...

Heldige deg som har funne sola...

miss marple sa...

...mmmmmm...nydelig...både bilder og sang...godnatt-klem herfra:)

Hemmafruns hörna sa...

Bærum...jaha, då får jag väl resa dit då! Här regnar det, haglar och är grått, grått, grått. Tack för dina vackra bilder m texter. det VÄRMER!

Randi sa...

mmm...Eva synger som en gudinne...så tragisk at hun døde så alt for tidlig.

Høstfargene er vakre...men jeg kunne tenkt meg litt mere sol.
Nydelige bilder:-))

KLem

Anne sa...

Sukk..., jeg sitter her i regnet og nyter disse vakre bildene...er det rart jeg synes høsten er den vakreste årstiden?? nesten så jeg må gni meg i øynene jeg for jeg tror ikke det er sant alt det flotte jeg ser, fargene da Marit!!

Regn regn regn ja, vær glad du ikke hade den uka her i mitt distrikt du, da hadde du hatt finner og svømmehud mellom tærne nå.

Våt regnklem fra Anne

hvorfor ikke... sa...

Åååååh! Jeg dåner av bildene dine, Miamor;))) En kaffekopp i Paris, det hadde vært en drøm! og vi skulle få anvisning til den blomsterbutikken;) Helt klart!! Hehe! Jeg syns jeg ser oss!

Ja, jeg kjører grønn Jeep Wrangler, jeg er så glad i den bilen! Spesielt på sommeren, når jeg kan kjøre uten tak!

Du, jeg har bestilt tur til Kamerun 20.feb -3.mars. Sjekk denne adressen:
http://www.ravinala.no/kamerun.asp

Reiselederen er min fetter. Dette blir en "once in a lifetime"-opplevelse! Jeg vil ha med deg!!! Tenk deg det, da! Vet ikke om noen andre som har meldt seg på, men man blir jo fort kjent! Hiv deg rundt, Marit, hoho! Rekker du å spare? Ååååå, det hadde vært knall!

Klem fra Torunn

- som gjerne tar kaffe både i Paris og Kamerun...

Anne (Moseplassen) sa...

nydelige høstbilder her og i tidligere innlegg. Og takk for påminnelsen om vakker sang, nå surrer den og går i bakgrunnen :)

LR Photography sa...

Thank you for the visit and for following. I like your blog name since every time that I say Miamor a kind of I personalize it!
Miamor you have an amazing blog with wonderful pictures and it is very good for me to have the opportunity of seeing beautiful pictures from a far away land that I never had an chance to visit. I know if not wrong that you are in Norway, well I had at a long time ago a Swedish girl friend, I used to call her 'green eyes'.