lørdag 3. oktober 2009

..visst gör det ont…

kopp

..b-mennesket miamor har venner som sier det rett ut..takk for nydelig kopp som gave på bursdag..

..“ vad är det för nytt, som tär och spränger?
ja visst gör det ont när knoppar brister,
ont för det som växer och det som stänger.
nog är det svårt när droppar faller”..

..utdrag fra karin boyes vakre dikt..

 

kopp4 

..vanligvis” gör det ondt när knoppar brister”..men denne gaven gjorde ikke vondt en plass...vakker design med magnoliaknopp og koselig sitat..passer bra  å varme seg på nå når høsten siger inn…

..og kunstneren husker jeg ikke navnet på…noen som kan hjelpe meg.?..kjøpt hos brukstkunst hjertholm iallefall..favorittsjappe…

7 kommentarer:

Unknown sa...

... ekstremt vakker kopp...guriland.... Nanni har en koppediagnose for sure...!
Og historien bak får jeg over et glass vin...?
Klem snupp!

miss marple sa...

..hehe...gode venner som kjenner en godt kan godt få lov å gi slike gaver,ja...nydelig var den-og jammen hadde den passet godt til meg også...
Riktig god helg ønskes deg:-)

Dans på roser... sa...

Åååååå....dåååån!
Fy søren...
Nesten så jeg får lyst til å be deg kjøpe med en i samme stylen, til neste Hamar tur du tar.
Vet du hva sånne koster?
De finnes sikkert i en variant som kunne passe meg også?

Hadde du en fin bursdag? Feiring eller mer home-alone-salsa med gubben?

Ramme Alvor sa...

Den var veldig vakker! Grattis igjen :)

Unknown sa...

For en vakker kopp!!
Nydelig og personlig gave:)

Ha en fortsatt god helg:)
Klem Linda

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere så mykje!
Nydeleg kopp og nydeleg innlegg :-)

ElinSire sa...

Tusen takk for veldig oppmuntrende og hyggelig kommentar hos meg :) Det satte jeg stor pris på!

Så nydelig kopp du har fått, den likte jeg :)

Har vært inne hos deg før og syns du har en veldig koselig blogg. Tar gjerne turen igjen :)