tirsdag 10. november 2009

...feberfantasier..

sånn

..vi har hatt såkalt idèmyldring eller feberfantasier… jeg, marit, miamor, mæ sjøl og æ…(et veldig flott team..men meeget vanskelig å komme til orde)...et par dager nå…ligget flat ut av et eller annet svineri..og da når det ikke soves, snytes, eller leses..får de små grå bryne seg litt…får tid til å lure litt på livet..og tenke lure tanker…så gjenstår det å se om noen av dem har “livets”rett, eller bare var feberfantasier….andre i familien får gjort noe med idèene sine..se bare her

signatur2

4 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Me oh my! Ligger du også rett ut?! Jeg har hatt to dager hjemme, og sovet mye. Ikke snørrete og tett med hodeverk og kroppsverk. Og 100% tiltaksløs. Dette svineriet går heldigvis over min venn. Jeg sender deg mange trøsteklemmer og håper du kommer deg på beina snart.

Hilsen Marit

Refleksjon på livsvegen sa...

Å KJÆRE DEG..
DU MÅ SKUNDE DEG BLI GOD ATT...

PRØV Å KVIL DEG...

SJÅAST EIN VAKKER DAG ;-)

miss marple sa...

...en veldig positiv måte å takle sykdom på om ikke noe annet....riktig god bedring...miamor-marit-dæ sjøl-og dæ....
kleeeem:)

Eirin Bjørnstad sa...

Må le av deg. Kan tenke meg du har hatt kloke dager i sengen. Ingenting er som feber når man skal ta kloke nyskapende avgjørelser. ;-)
Godt innlegg.
Gleder meg til å høre mer.
Selv har jeg vært på hytta, blitt litt satt ut av valp i huset og pleiet sykt barn. Men nå tror jeg at jeg er tilbake her ved bloggen igjen.
Takk for gode ord om June. Noe jeg driver med av og til. ;-)
Frisk hilsen
Eirin