tirsdag 3. november 2009

..if the birds were mine…

svarthvit_fluesnapper_hunn_ved

..if the birds were mine
I'd tell them when to sing
I'd make them sing a sonnet when your telephone would ring
I would put them there inside the square, whenever you went out
so there'd always be sweet music whenever you would walk about
If the birds were mine
I'd tell you what I'd do
I'd teach the birds such lovely words and make them sing for you
I'd teach the birds such lovely words and make them sing for you …

..bilde av svart/hvit fluesnapper tatt av lillebroren min..ingar jostein øien..og teksten er utdrag fra melody gardots sang....if the stars were mine..hør

..gleder meg til konsert 28.april

4 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

da va fint, både og..bildet og teksten...vakkert og løye...

Klem!

Anne sa...

Nydelig Marit!! send meg det numeret er du snill, til broder`n altså...

Dans på roser... sa...

Ååååååååååå....Nydelig, Marit!
Hun er så flink. og heldig er du som skal på konsert. =)

Klemmer

Hemmafruns hörna sa...

Så vackert! Jag blir stum! Bilderna, orden... allt du förmedlar är så djupt, så vackert! Fortsätt livet så!