tirsdag 24. november 2009

…svensk pepperkakekos…..mmmm…

gløgg2

…tror du ikke denne dama har innført nye tradisjoner i heimen….ikke alle er like begeistra….det er forståelig…men er man flaska opp på “råkkefår” ost på 60-tallet..var ikke veien lang inn til mitt blåmuggost hjerte for nye tradisjoner….svenskene lærte meg i fjor å spise pepperkaker med blåmuggost…..den gikk rett hjem….og med gløgg til kommer man i førjulsstemning…..mmmm…

gløgg

…..verdt å prøve….selbu blå …..og pepperkaker….det var dagens reklame…

8 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Ikkje akkurat det eg vil ete..
Alt utanom osten såg godt ut ;-)

Ramme Alvor sa...

æsj!! hehe...snakk om krasj...men kult. Sikkert godt for dei som likar blåmyggelost. Eg slit litt med den. Herleg innlegg dog :)

Mors værelse sa...

Yes...det er kjempe godt..:)))

Kos deg..:)
Mariann

Anonym sa...

åsj...er det virkelig verdt å prøve?litt skeptisk:/men d er kanskje verdt et forsøk

Tove E sa...

Heia!
Tror jeg holder meg til gløggen;)
Det var fin julestemning her inne, ønsker deg en fin adventstid.

Elisabeth sa...

Hm... den var ny:) Eg tek utfordringa og håpar på at du ikkje tullar med oss:)

Ha en fin onsdag:)
Gode helsingar frå Lønnetunet

FO - 2 sa...

MMMM...! :D
Livet er til for å NYTES! :)
Kos deg!

Mats Andersson sa...

Visst är det gott! Heja Sverige. :-)

/Mats