torsdag 24. desember 2009

..mitt hjerte…

hjerte

…”mitt hjerte alltid vanker” er favorittjulesang….den får på en måte fram det sårbare i meg...kanskje fordi den handler om det stille rommet som vi alle har i oss….

..svidde ribba i dag da jeg oppdaga hvor stilig rust og fattigmannsølv var sammen …ute i snøen..stæsjet og styrte og glemte hele svineribba i ovnen….jauda…godt at ribba var til en annen dag…og at pinnekjøttet var overlatt til andre som hadde fokus på andre ting enn kameralek…

..carola med vakker salme kan du høre  her

..lev vel og vakkert..

..som min venn anne k sier..

9 kommentarer:

Dans på roser... sa...

Å! åååå....!

Anne sa...

God Jul til deg også min venn.

Ramme Alvor sa...

Nydeleg! God jul, Marit! varme tankar frå Modalen!

Vibeke sa...

♥-klem fra meg

Unknown sa...

Nydeleg, Miamor...
Innom for å ynskje deg og dine ei fin og fredfull jul:0)
Varme juleklemmar.

Marianne sa...

God jul! Her er det julestemning så det holder ser jeg : ) Ha deilig fortsettelse på julemoroa-
Klems fra Marianne

Unknown sa...

Så vakkert!!

Eirin Bjørnstad sa...

Det er en utfordring til deg, inne hos meg. ;-)

Ingun sa...

Så nydelig blogg du har. Lenker deg jeg.
Ha ei fin romjul;-))