torsdag 3. juni 2010

…ledig eller opptatt?..

sula2

..nei..det er ikke kontaktannonseinnlegg jeg prøver meg på…

.det er bare det at det av og til kjennes ut som om det hadde vært kjekt med en slik lås på enkelte områder i livet…der man kunne gå inn og markere om det er ledig eller opptatt…vet ikke om du er med..,og det er ikke din feil..vet ikke helt om jeg skjønner hvor jeg vil selv…bare det at det er godt med ro og fred rundt enkelte områder i livet…men det er vel sånn at signalene vi sender ut av og til er like uklar som denne låsen…ikke helt ledig men heller ikke helt opptatt...sånn er det.. jeg snakker ikke om sivilstatusen her…men helt andre saker…

..ha en deilig kveld…ledig eller opptatt..

4 kommentarer:

Dans på roser... sa...

Smør låsen, slik at den sklir lettere mellom ledig og opptatt....og effekten/budskapet blir tydelig og klar.....=)

-lettere sagt enn gjort....


gooooode klemmer, Kathrin.

Anne sa...

Nemmen, i det herlige fiosofiske hjørne igjen du :-) og så mange fine bilder du har lagt inn siden sist jeg var innom, ble en god stund her nå .-)

Klem til deg snuppa.

Refleksjon på livsvegen sa...

Enig!
Klem :-)

Unknown sa...

Klokt sagt av Kathrin...
Istemmer der.
Suss i sjela <3