onsdag 26. januar 2011

…beauty is…

dorothea1

..jess..det har jeg tenkt å fortsette med.. aldri gå glipp av skjønnhet..levde opp til det i dag også..etter jobb på stord var jeg innom galleri giga i leirvik..tilfeldigvis hadde de utstilling som gjør miamor loddden og varm langt bakom ribbeina..

..hans sande.. forfatter og kunstner ..jeg er solgt..se her..

..inspirert av olav h. hauge sine tingdikt har han 
laga ti frittstående skulpturer i tre med ”hovud” 
av gamle spader, grev og greip..slik får de rustne 
og velbrukte redskapene ikke bare nytt liv.. men 
helt andre liv enn noen hadde tenkt seg.. 

…bilde over er tatt fra www.dorothea.no sin reklame…

3 kommentarer:

FO - 2 sa...

Originalt, annerledes
og vakkert.

Skjønnhet finnes overalt,
bare man ser (godt nok) etter.

Anne sa...

Da fikk jeg da sett små glimt jeg også kan du tro. Morsomt og kreativt de lux, og den mannen var jo et oppkomme, vært utrolig morsom å møtt.

Kos deg nå med rustne spiker, håper nå du får benytta dem til noe, og som du vet, det er flere der de kommer fra, og til våren finnes det alltid til til nye oppdagelsesferder og turer med pose i lomma.

Noen en varm klem denne dagen.

LR Photography sa...

Vel, en dag jeg hadde en date med en stygg kvinne, etter at alle flaske whiskey ... hun var vakker!