mandag 14. mars 2011

..gruff..

hässelby1

..kurerer gruff..

..spesiellt når sola skinner inn i tillegg..og jeg aner at vårsola varmer..der ute..

..så en fantasktisk film i går…”kkkkkongens tttale”...

..neida den heter IKKE kkkongen ttale..

..jeg svermer mest for logopeden..som har “lærergenet”…så til de grader..hmmm..svermer for folk som har evnen til å lære fra seg på en arti måte..ved bruk av fantasi..

..takk til en god venn..som har lært meg mye..ikke alt er like nyttig..i andres øyne..men berikende for å leve vel og vakkert..

7 kommentarer:

ide-puffen sa...

Vært innendørs i dag jeg også, mens solen har fått dråper til å dryppe fra alle tak. Jeg har til og med vært i kjelleren og brukt stiftemaskinen igjen etter 5mnd. Nå er jeg i gang igjen. JUBEL i vilden sky.
Gleder meg virkelig til å se kkkoongenss taaale.
God middag fra mæ
Klæm

Ramme Alvor sa...

Ein sturen murar murar murar...la logopeden kose seg med den :)

Klem!

Anne sa...

He he og jeg har sansen for `Learning by doing` :-)

Kino??? ikke vært på kino på 20 år jeg sikkert, sukk, ikke selskapsblære nok, alderen?? neppe, mer at jeg tørster, diabetes? neppe, mer at jeg er en tørrgadd, neppe, mer at jeg er redd for skrukker, neppe, UVANE :-( Men skal forsøke huske navnet i håp om at det en dag blir dvd :-)

Varm klem på veiiiii

Creative:@)oy sa...

Kjempefin blogg og fine innlegg, jeg har fulgt med en stund. Du er på blogg lista mi.

Ha en fin uke! Ann Kristin

www.kreativglede.net

LR Photography sa...

Thank you I needed a coffee!

LR Photography sa...

Jeg er bare målløs når jeg er veldig nær en vakker kvinne, begynner jeg å snakke med mine hender, det hjelper!
Sannsynligvis Jeg trenger tale terapi!

"Romfortrivsel" sa...

Takk for filmtips!
Her smelter heldigvis snøen, sakte men sikkert.
Øsnker deg en fin helg!