mandag 21. januar 2013

ord over ei grind..

skibyen2

du går fram til mi inste grind
og eg går fram til di
innanfor den er kvar av oss einsam
og det skal vi alltid bli

aldri trenge seg lenger fram
var lova som gjaldt oss to
anten vi møttes tidt eller sjeldan
var møtet tillit og ro

skibyen1

står du der ikkje ein dag eg kjem
fell det meg lett å snu
når eg har stått litt og sett mot huset
og tenkt på at der bor du

så lenge eg veit du vil koma i blant
som no over knastrande grus
og smile glad når du ser meg stå her
skal eg ha ein heim i mitt hus

haldis moren vesaas

bilder fra hallingdal 2010

7 kommentarer:

Kirst1ol sa...

Fantastisk dikt! Har hatt det som eit av bileta mine på Facebook lenge....

Kirst1ol sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Humlehagen sa...

Nydelig dikt av min favoritt-lyriker og nydelige bilder!:)Hilsen Else Britt:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakkert formidla!!

klem

Anne sa...

Den som hadde mulighet til å vært ei uke der du... drømme drømme og det er jo lov :-)

Marie sa...

Godt å komme inn hit idag også som så mange gonger før.....

Klem :)

Spirea sa...

Vakkert, rett og slett vakkert. Alt sammen!!
klem og ønsker deg en god uke videre.