lørdag 30. mars 2013

den ensomme veien..

end1

det e ein ensom vei me går
eg ser det klart fra der eg står
om solen skinne litt
på meg og livet mitt
kan eg gå den ensomme veien samen med deg

det e`kje lett
å alltid veda kor ein står
eg ser jo veien
men vett ikkje kor an går
så eg kan ikkje leda deg
men hånd i hånd kan du og eg
kanskje verna om kverandres steg

det e ein ensom vei me går
eg ser det klart fra der eg står
om solen skinne litt
på meg og livet mitt
kan eg gå den ensomme veien samen med deg..

sigvart dagsland

bilde fra irland feb.2012

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dette traff langt inn i hjerterota...

Marie sa...

Hjerterota her også, og magen...
Sjelebot å koma inn på bloggen din :)

God påske til deg og dine :)

mAry-A sa...

Og noen ganger må vi gå den helt alene. Viktig at vi er der for den som trenger en medvandrer <3

Jill Kristin Ø.Remme sa...

♥ nydelig nydelig både ord og bilde!

Fineste påsken videre til deg:)

ana maria sa...

hola:su blog es maravilloso!!!!felicitcaiones

Anne sa...

:-) jeg senker skuldrene her...