torsdag 6. mars 2008

Granny along

Etter inspirasjon fra blant andre Emmeline, har jeg kjøpt garn i dag og nistirret på Emmelines bilder for å finne ut hvordan mønsteret var. Den første ble skikkelig prøvekanin,mens jeg er fryktelig stolt og kry over de neste 4 som har blitt til i ettermiddag. Fargene skal matche den nye sofaen som vi ønsker oss! Hvor mange lapper jeg trenger ,har jeg ikke regnet ut,og det er kanskje like greit foreløbig... Vil nok tro det blir både vår og sommerprosjekt,men hvem vet... Lurer veldig på hvordan jeg skal hekle dem sammen ...men det er nok også veldig lenge til jeg trenger å få svar på.. Hadde nok hatt bruk for helketøy i går ettermiddag her i Bergen. jeg brukte nesten 4 timer fra Flesland til Sotra.... Kunne nok ha hekla mange lapper på den tida ja...
Trafikkfarlig sier du kanskje;men etter å ha sett hva andre folk gjør i kø.er jeg ikke så overbevist om at det hadde vært det mest ekstreme. En mor ammet babyen sin mens køen sneglet seg fram over Kokstad,andre brukte tiden til å nappe øyenbrynshår i sladrespeilet,så litt hekling er for barnemat å regne...

2 kommentarer:

gunnhild sa...

Eg gler meg til å sjå fortsettelsen. Både sofaen og teppet ;-)

Anna Lisa sa...

Så koselig med nytt innlegg fra deg:) var begynt å bli bekymret for at du vurderte å slutte. Blir spennende å sjå resultatet:) Ha en fin kveld. Klem