torsdag 6. mars 2008

Photographer of the Year

Nå er det snart ei uke siden min beste venn og jeg kom hjem fra London-turen vår. Eller "kline-tur" som jeg liker å kalle det: ) Det er i hvertfall gull verdt å få et par/tre dager sånn bare oss to.
Her ser dere meg på fotoutstilling. Det som var så utrolig kjekt var at en venn av oss fra Bergen har vunnet første plass med dette flotte bildet i kategorien "Bothanical" og andreplass med et annet bilde i kategorien "Fine Art". Vi var jo sååå stolte over å kjenne en prisvinner og til og med være i London i rett tid !




Her ser dere det andre bildet som fikk andre plass. jeg ser jo veldig stolt ut da,akkurat som om jeg skulle tatt bildet sjøl : ),men jeg trenger nok et par kurs hos denne kunstneren ja,eller Bo foreksempel.. Blir alltid så fascinert av de som klarer å fange øyeblikket...

0 kommentarer: