torsdag 6. mars 2008

London by night!

En nydlig spasertur hadde vi forbi Tower of London, over Tower Bridge og langs Themsen tilbake til London Bridge. Det var litt mer vår i London enn her hjemme.. se innlegg tidligere om følgene av snøkaoset i Bergen i går ! Jeg er ikke så veldig god på shopping ,men å gå å se på folk og bygninger , og ta en kopp kaffe på Starbucks... det er deilig! Måtte jo selvfølgelig innom Oxford Street,men jeg liker meg bedre på rusletur i Notting Hill,ned mot Kensington eller på marked. Vi koste oss,men det var godt å komme hjem igjen også. Jentene hadde klart seg godt alene,og minstemann var trygt plassert hos gode venner!

5 kommentarer:

Emmeline sa...

Så deilig med tur til London...Høres helt fantastisk ut rett og slett. Jeg og darlingen var der sammen med noen venner for noen år siden, og det var virkelig en tur som gav mersmak, Vi har så lyst å dra tilbake sammen med ungene...Men du vet to voksne og fire store unger i London,
*Ikke akkurat gratis nei!!

Ser at du er i gang med et spennende hekleprosjekt. Jeg er nybegynner og dette er mitt første hekleprosjekt... og jeg kan love at det litt arbeid. Heklingen har jo gått rimelig kjapt, men festing av tråder og montering er litt mer arbeid!!!

Jeg hadde nok valgt å lage litt større lapper dersom jeg skulle ha laget et teppe til, men det blir iallefall fint---og med denne størrelsen på lappene har jeg brukt ca 120 lapper for å få et noenlunde ok teppe.... hehehe..

Du må ha en fortsatt god helg, synd med den fretex sofaen og prisøkningen---vannvittig spør du meg!!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Heisann!
Så kjekt å ta seg en tur til London. Vi trenger vel alle noen sanne weekend-turer i ny og ne!
God helg!
:O)

Anna Lisa sa...

Høres herlig ut med avkoblig i kvardagen!! Gleda meg til påske, da drar vi kansje ein liten tur med campingvogna og blir vekk eit par dager hvis været blir bra. Har nettopp vært på Island så eg har ikkje det store behovet for å reise langt men alltid godt med litt avkobling likevel. Ha en fin helg!! klem

Anna Lisa sa...

Høres deilig ut med cookies og pizza!! Den blir heilt sikkert god djølv om far ikkje lagar den denne gangen. Kos dokke!! klem

gunnhild sa...

Ja, dette såg kjekt ut. Eg er ikkje noko glad i å shoppe sjølv, men å gå å rusle, drikke kaffe og berre suge inn steminga.... mmmmm. Nydelig.