torsdag 27. mars 2008

Oslotur ;)

Ja, du hadde helt rett, Linda! Bolina på Stabekk var en opplevelse! Kom susende inn sånn like før stengetid, men klarte å få med meg et par, tre småtteri! Skulle på buss, tog og fly, så det begrensa seg sjøl liksom....

Sitter nå og spiser på Aker Brygge! Livsnyteren ja... Måtte jo sjekk om jeg kunne blogge herfra, og det gikk bra.. Ivrig dame ja. Rir på bloggbølgen nå...

Fant hvite bokstaver på Bolina til å pynte med i den "nye"entreen min,samt et par andre småting. Nå¨reiste jeg med buss, men hadde jeg hatt bil og ikke skulle på fly etterpå ,hadde jeg nok fått med meg et par, tre, fire, fem andre flotte greier og ja!! Tilbake til sommern med bil kanskje...( Akkurat som det ikke er trangt nok med alle oss 6 og bagasje på ferietur,,, I fjor klarte jeg å overbevise mannen min om at det absolutt var plass i bilen til tre vannkarafler som jeg fant i Sverige på ferietur... Ja, hvis du får plass i kofferten din, sa han , og det fikk jeg.... Bilen var utrolig tettpakka da, men man kan ikke la sånne godbiter gå seg hus forbi..

Bildet er fra utstillingsvinduet til butikken Millas i House of Oslo , som jeg tilfeldigvis ramla innom, Nydlig liten sak av en butikk. Nå skal jeg spise og kose meg. Ha en fin kveld alle koslige bloggvenner:)



0 kommentarer: