onsdag 26. mars 2008

Award


Takk igjen til Bo med barn som ga meg denne awarden.

Vil gi den videre til:

Anna Lisas hjerteblogg: hun var den første utnom familie som kommenterte på bloggen min, og er ei skjønn jente som har hatt ei slitsom påske!

MeyBiMi :som er ei tøff jente som ikke bor langt unna meg, men skriver godt på bloggen sin om hverdagslige ting!

Älskar søtt: med sine inspirerende bilder fra sin lille butikk som jeg skal besøke i mai! Gleder meg!

Vintage house: Som viste meg bloggen sin "live"og gjorde at jeg fikk øynene opp for de svenske bloggdamene!

6 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Takk sjønne deg!!! setter pris på denne. Er veldig glad for å ha blitt kjent med deg. Ha en strålande dag!! Varm klem

MeyBiMe sa...

WOW!!!
Dette må være en skikkelig god dag!!!!
Jeg har fått 2 awarder på en og samme dag!!!!
Dette var utrolig kjekkt!!!
Jeg ble faktisk veldig glad jeg.. :-)
Du er sååå søt!!!
Takker og bukker!!!
Stooor Klem fra meg!!

♥bagatellar♥ sa...

Måtte til med en kommentarrunde her inne, har ikke fått sluppet så mye til i påsken siden snuppene har okupert maskinene.

Solveig sa...

Grattis med award, den er vel fortjent:)

FO - 2 sa...

Heisann og takk for besøk på bloggen min.
En innflytter til..... ;)
Jeg er Sogning, bosatt på Sotra. Helt ut mot havet.
Har bodd her i 15 år nå. Tiden flyr! ;)
Skal kikke litt her inne nå. Har faktisk kikket innom her tidligere. Da bloggen din var ny.
Ønsker deg en fin fin dag.
Håper at skydekket over Sotra sprekker opp i dag også. Dagen i går var jo bare nydelig! :)

FO - 2 sa...

Gratulerer med utmerkelse forresten! :)