onsdag 26. mars 2008


Denne nydlige smoothien fikk jeg servert av eldstejenta da jeg tok meg en pause i kontorarbeidet i dag! Hun har bursdag i dag, er 17 år og ei skjønn jente! Hun har også studiedag i dag,så vi to har skrevet litt tysk stil innimellom mine jobbtelefoner og datajobbing.
Utrolig godt å sitte i solveggen med kaffe og denne sommerlige drikken i handa : )
Sunt er det også! Denne smakte kiwi, eple og jordbær...sommeren kommer folkens!
På terassen hos meg er det masse snø fremdeles og sola skinner! Godt å leve : )
Må også takke Bo med barn for koslig award! Ble jo hoppende glad, men vet ikke helt hvordan jeg skal sende denne videre!! Ny her veit du!!

5 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Hvis du vil lage en direkte link bare markerer du det du ønsker så klikker du på globusen med en slags binders i menylinjen (når du lager innlegget) der limer du inn nettadressen til den du linker. og vips så har du gjort det.

Lena :)

♥bagatellar♥ sa...

Så deilig med litt oppvartning, og den så utrolig fristende ut også. Kjekt når ungene har lyst å prøve seg på kjøkkenet, selv om det til tider kan bli vel mye rot og søl... men kommer seg etter hvert håper jeg:-)

GundaM sa...

Hmmm, herlig da! Og gratulerer med award;)

Kommer du virkelig til Stjødal ja!!!
Jeg er ikke herfra da, har bodd tyve år i Trondheim og er oppvokst på nordmøre men ser vi er like "gamle"...

GundaM sa...

Vil du ha teller, klikker du bare på telleren til noen som har det fra før på siden sin og klikker deg videre;) Lykke til!

Unknown sa...

Tack, söta va gla jag blir!!! ti-hi =) Det glädjer mig att du tycker om den...Hjärtligt välkommen i maj vännen och än en gång ett stort tack!
Många kramar Malin